Collectie RLS (nieuwe Ciney aanwinsten toegevoegd)

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
AtroX
Lid
Berichten: 422
Lid geworden op: 23 jun 2005, 13:14
Locatie: Tongeren, België
Contacteer:

Bericht door AtroX »

OK, en aangezien jouw in een praktisch perfecte staat zijn, hoeveel hebben ze dan gekost??
"Hier liggen hun lijken als zaden in 't zand, hoop op den oogst o vlaanderland"
30th Infantry Division verzamelaar. Altijd geïnteresseerd in voorwerpen uit Belgisch Limburg tijdens de oorlogsjaren.
Gebruikersavatar
RLS
Lid
Berichten: 326
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:29

Bericht door RLS »

AtroX schreef:OK, en aangezien jouw in een praktisch perfecte staat zijn, hoeveel hebben ze dan gekost??

PM :wink:
76th Infantry Divsion ...::...ONAWAY...::...
Gebruikersavatar
earlymb
Moderator
Moderator
Berichten: 1753
Lid geworden op: 16 jul 2004, 23:54
Locatie: Den Haag
Ontvangen: 28 keer
Contacteer:

Bericht door earlymb »

RLS schreef:Nee die heb ik wel zien liggen bij die man, maar niet daar gekocht. Ik heb ze gekocht bij iemand, in het halletje bij de pin-automaat zeg maar.
Waar is dat precies? Ik wist niet dat ze er een pin automaat hebben. :wink:

Grtn

David
Gebruikersavatar
RLS
Lid
Berichten: 326
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:29

Bericht door RLS »

earlymb schreef:
RLS schreef:Nee die heb ik wel zien liggen bij die man, maar niet daar gekocht. Ik heb ze gekocht bij iemand, in het halletje bij de pin-automaat zeg maar.
Waar is dat precies? Ik wist niet dat ze er een pin automaat hebben. :wink:

Grtn

David
Als je in het middenpad staat, moet je helemaal door naar achter lopen (dus die kant op waar je links ook nog die ruimte hebt met stands).
Dan moet je niet die ruimte naar links in, maar gewoon rechtdoor lopen. Daar zijn ook WC's, en de EHBO geloof ik. Nou en daar is ook een pin-automaat. Erg handig voor als je wat moois ziet :lol:
76th Infantry Divsion ...::...ONAWAY...::...
Gebruikersavatar
earlymb
Moderator
Moderator
Berichten: 1753
Lid geworden op: 16 jul 2004, 23:54
Locatie: Den Haag
Ontvangen: 28 keer
Contacteer:

Bericht door earlymb »

RLS schreef:Als je in het middenpad staat, moet je helemaal door naar achter lopen (dus die kant op waar je links ook nog die ruimte hebt met stands).
Dan moet je niet die ruimte naar links in, maar gewoon rechtdoor lopen. Daar zijn ook WC's, en de EHBO geloof ik. Nou en daar is ook een pin-automaat. Erg handig voor als je wat moois ziet :lol:
Dat is inderdaad erg handig om te weten! :)

Grtn

David
Plaats reactie