Sean Connery,Gene Hackman,James Caan,Dirk Bogarde,Anthony Hopkins,Peter Faber enz enz.Timo schreef:maar bridge to far SLECHTE ACTEURS!!!!
Het is maar wat je slechte acteurs noemt?.
Mvg.

mijn oma kende al die mannen:Mooyman schreef:BoB is zonder keif een zeer goede serie,op waarheid berust.
Maar kennen jullie de Nederlandse tv serie De Partizanen van de KRO,gebaseerd op het boek de Partizanen van Baarlo?.
Persoonlijk vind ik dat een zeer goed boek en verfilming daarvan in de serie.
Een op waarheid gebaseerd verhaal,realistisch en goed acteer werk en daarbij zeer realistische kostuum's(uniformen enz).
Daarom misschien ook bekroond met oa twee gouden kalveren voor beste TV drama en beste acteur(Huub Stapel).
Voor een ieder die deze serie niet heeft gezien een aanrader!.
Mvg.
PS wie heeft deze serie origineel op video en wil hem mogelijk kwijt?,ik zou hem graag over nemen.
http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=892 ... partizanenheb mijn oma ff gebeld, de groepering opereerde vooral in nov 44 en ze zaten in de heldense bossen. De naam van de groepering was de partizanen en zo heet ook de serie en het boek.
van de partizanen leven Sjra Sander of Sanders, Willy kind en Gijs nog. Die wonen in Reuver en die kanten. Sjeuk is overleden.
Willy Kind zat drie huizen van mijn oma af ondergedoken voor de duitsers en kwam in de laatste dagen van de oorlog vaak bij mijn oma en familie in de kelder schuilen. haar broers hebben geregeld eten gebracht naar de partizanen.
HUUB STAPEL is de oom van 2 zeer goede vrienden van mij! ik wou het ff kwijt! sorryMooyman schreef:BoB is zonder keif een zeer goede serie,op waarheid berust.
Maar kennen jullie de Nederlandse tv serie De Partizanen van de KRO,gebaseerd op het boek de Partizanen van Baarlo?.
Persoonlijk vind ik dat een zeer goed boek en verfilming daarvan in de serie.
Een op waarheid gebaseerd verhaal,realistisch en goed acteer werk en daarbij zeer realistische kostuum's(uniformen enz).
Daarom misschien ook bekroond met oa twee gouden kalveren voor beste TV drama en beste acteur(Huub Stapel).
Voor een ieder die deze serie niet heeft gezien een aanrader!.
Mvg.
PS wie heeft deze serie origineel op video en wil hem mogelijk kwijt?,ik zou hem graag over nemen.