bajonetten
-
- Lid
bajonetten
hey
mijn vader kwam toenstraks thuis van een kennis en had deze US M3 bajonet bij
nu ken ik helemaal niks van amerikaanse bajonetten en had ik hier graag wat meer informatie over: dus is deze wo2
wat is de waarde, ...
het ijzer tussen het handvat en het lemmet is los netzoals het bovenste deel van het handvat
op de bajonet zelf staat: U.S M3 CASE
op de schede staat :US M8 en in het klein: M CO
hier is ook een foto van een duitse bajonet weet iemand hier meer over het bovenste deel is er toen indertijd afgeslepen waarschijnlijk afgebroken
en de handvaten zijn niet origineel
weet iemand welk type dit is
US M3:
stef
mijn vader kwam toenstraks thuis van een kennis en had deze US M3 bajonet bij
nu ken ik helemaal niks van amerikaanse bajonetten en had ik hier graag wat meer informatie over: dus is deze wo2
wat is de waarde, ...
het ijzer tussen het handvat en het lemmet is los netzoals het bovenste deel van het handvat
op de bajonet zelf staat: U.S M3 CASE
op de schede staat :US M8 en in het klein: M CO
hier is ook een foto van een duitse bajonet weet iemand hier meer over het bovenste deel is er toen indertijd afgeslepen waarschijnlijk afgebroken
en de handvaten zijn niet origineel
weet iemand welk type dit is
US M3:
stef
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
- Jelle H.
- Lid
- Contacteer:
De M3 is geen bajonet maar een trench knife. Hij is 100% wo2, Case heeft alleen tijdens de Wo2 M3's geproduceerd. Ik kan je zelfs vertellen dat deze in 1943 is gemaakt.
Michiel schat de waarde op 200 euro. In deze staat schat ik de waarde op 50 euro.
Als Michiel deze M3 van je wil kopen voor 200, moet je dat direct doen.
Michiel schat de waarde op 200 euro. In deze staat schat ik de waarde op 50 euro.
Als Michiel deze M3 van je wil kopen voor 200, moet je dat direct doen.
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
- Jelle H.
- Lid
- Contacteer:
- earlymb
- Moderator
- Ontvangen: 29 keer
- Contacteer:
De productie tijdens WO2 is gestopt in augustus 1944. Na de oorlog werd deze hervat, maar deze latere productiemessen beschouw ik niet als origineel, gezien vanuit een US WO2 verzamelaars oogpunt.Jelle H. schreef:Earl, wat versta je precies onder originele M3's? Camillus heeft tot eind jaren 90 M3's gefabriceerd.
Grtn
David
- Jelle H.
- Lid
- Contacteer: