Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dank! Ja dit is eens wat anders dan al dat groene en khaki spul! Het is ook goed te betalen. Voor iemand die niet een p40 jasje en broek kan betalen is deze oplossing ook erg leuk.
Leuke aankopen allemaal, meer succes dan ik . Is er nog iemand die met duitse aankopen naar huis is gegaan? Heb dit topic even snel doorgelezen en ik zag vanalles van de us en uk, maar duits viel me niet zo snel op.
owh ik wel hoor, aangezien je van onze geweldige regering hier geen donder mag hebben. maar kga hier de discussie maar niet aan anders gaat het dalijk weer verkeerd.
FELIX schreef:Tja een k98 bajonet. Was wel erg duur, maar ook met veel strempels een mooie lederen gestempelde frog en zonder beschadiging of wat dan ook!!
hihi tevens ook de rede dat ik repro spaar
als dit je 4e hobby is dan is dat ook erg handig
''A single Death is a Tragady , a Million Deaths is Statistic''
FELIX schreef:Tja een k98 bajonet. Was wel erg duur, maar ook met veel strempels een mooie lederen gestempelde frog en zonder beschadiging of wat dan ook!!
hihi tevens ook de rede dat ik repro spaar
als dit je 4e hobby is dan is dat ook erg handig
Als je serieus bent met je hobby heb je daar geld voorover. Natuurlijk voor jezelf om dit te bepalen. Dit werd mij in het begin ook verteld. Vond zelf ook alles wel erg duur. Toch heb ik gekozen voor enkel origineel spul wat dan maar wat meer kost, het is toch dat stukje geschiedenis dat het het waard maakt. Met repro heb je niks, geen geschiedenis, geen waarde. Als jij militaria verzameld maar het te duur vindt kan je misschien beter een andere hobby zoeken of met 1 van de 3 die je al hebt verder gaan.
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!
Mijn aankopen in Ciney: M-1944 Polaroid goggles gedateerd 1944 met extra lens (donker) in envelope en doosje. Rubberen frame, hoofdband, glaasjes en envelope verkeren in vrijwel mint conditie; het doosje heeft wat opslagsporen. Het enige andere ding dat ik gekocht heb is een 1942 gedateerde Mountain Rucksack. Duidelijke stempels en alle straps aanwezig, maar met 2 scheuren in 2 van de externe zakken en een licht verbogen metalen draagframe. Vrij makkelijk te repareren allemaal, en bij elkaar was ik net iets meer dan €30 kwijt.