Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik ben gisteren begonnen met een website over mijn militaria collectie..
Er moeten nog een pak dingen online gezet worden, evenals besproken worden in de diverse onderdelen. Voorlopig is enkel de link 'Wereldoorlog 2' actief, waarin de items Duitsland, Engeland en Amerika, maar hierin zal dan ook snel verandering komen.. Je kan al een paar zaken bekijken, gewoon met je muis erover gaan en als er een handje verschijnt klikken.
Af en toe eens kijken op m'n WWW en jullie zullen steeds meer items ontdekken..
Heb je een totaalfoto van de Garand?
En wat is die stempel op het hout? Heb zulke nooit gezien
"Hier liggen hun lijken als zaden in 't zand, hoop op den oogst o vlaanderland"
30th Infantry Division verzamelaar. Altijd geïnteresseerd in voorwerpen uit Belgisch Limburg tijdens de oorlogsjaren.
Leuk gedaan Thrill me. Moet zo iets ook nog eens bouwen voor mezelf maar niet zozeer van m'n verzameling maar meer van m'n foto's. In welk programma heb je dit gemaakt?
Heb je een totaalfoto van de Garand?
En wat is die stempel op het hout? Heb zulke nooit gezien
Als ik me niet vergis heeft Guido me ooit eens gezegd dat het om een Garand gaat die na de oorlog herstelt is. De A A op de kolf zou de stempel zijn van Agusta Arsenal en de nummer van de hersteller.
Het is een wartime Garand, via de serienummer ben ik erachter gekomen dat ie in maart '43 gemaakt is en de vorige eigenaar heeft me gezegd dat ie em in de jaren '80 op een brocante markt in de streek van Normandië op de kop heeft getikt.
asjemenou schreef:Leuk gedaan Thrill me. Moet zo iets ook nog eens bouwen voor mezelf maar niet zozeer van m'n verzameling maar meer van m'n foto's. In welk programma heb je dit gemaakt?
Het is gemaakt met Microsoft Frontpage met de hulp van Adobe Photoshop 7.0, m'n Sony DSC-P72 fototoestel en Lexmark X1190 all-in-one printer voor het inscannen.
Laatst gewijzigd door thrill me op 26 jun 2006, 23:53, 1 keer totaal gewijzigd.
asjemenou schreef:Leuk gedaan Thrill me. Moet zo iets ook nog eens bouwen voor mezelf maar niet zozeer van m'n verzameling maar meer van m'n foto's. In welk programma heb je dit gemaakt?
Het is gemaakt met Microsoft Frontpage met de hulp van Adobe Photoshop 7.0, m'n Sony DSC-P72 fototoestel en Lexmark X1190 all-in-one printer.
Photoshop. Kijk dan zijn de professionelen. Ik wil niet teveel of topic gaan maar Microsoft Frontpage is toch vrij te downloaden? Lijkt me wel een leuk programma om mee te stoeien.