prijsindicatie

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
lexiebabe
Lid

Bericht door lexiebabe »

:lol: Ik zeg niet dat ik dat er voor betaalt heb of ook maar ga doen, maar Lothar Hartung geeft dat als indicatie aan. En wat denk je? Begin november was er een militaria veiling in Duitsland. Dezelfde medaille zonder doosje: ongeveer 180 euro + veilingkosten a 20%.

En nog een opmerking: Seekampf-Abzeichen volgens Hartung: 4500 euro. Best jammer dat 'ie nooit gedragen is of waarschijnlijk niet bestaat!
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007

Bericht door Alex »

Dan is degene die er 180 euro voor heeft betaald wel een beetje maf in zijn hoofd :? je hebt er nu al 1tje voor ik dacht 50 euro met doosje ofzo.
Sbas
Lid

Bericht door Sbas »

WHAHAHA Grapje zeker!!! LOL

dats maybe een 40jaar trouwe dienst ofzo? 25 --> 200 dat is een ZIEKELIJKE prijs!

Sbas
lexiebabe
Lid

Bericht door lexiebabe »

Hartung: 40 jaar 400 euro.

En ja, verzamelaars betalen het ervoor. Ridderkruizen gaan ook weg voor minstens 1500 euro (op ebay!). Een echte op een veiling doet zo 10 keer meer.

Waarom denken jullie dat ik nog maar zo weinig heb? :wink:
Sbas
Lid

Bericht door Sbas »

LOL, als jij op die site blijft zoeken wordt je zeker snel arm ja! Ik weet zeker dat ik er zo 2 kan vinden voor 50-60 met doosje!

En die 40 lukt ook wel voor minder dan 400!

Als ik jou was zou ik die site uit je geheugen wissen, Weitze is al duur maar zelfs die zal die idiote prijzen niet halen.

Ridderkruizen zonder eikenloof oid gaan ook niet voor 10000, 6000eur moet je er wel 1 kunnen vinden!

Mag ik vragen hoelang je al verzameld?

Sbas
lexiebabe
Lid

Bericht door lexiebabe »

Sturmman: ik kijk heeeeeel lang, voordat ik iets koop. Ik zit op weet ik hoeveel (geen grap!) Duitse en Amerikaanse veilingen te kijken, en de prijzen komen overeen met die van Hartung helaas...
Barto
Lid

Bericht door Barto »

Ik heb gisteren een cd via de post gerkregen met meer dan 150 foto's erop.
Ik selecteer even de beste foto's, en die zet ik dan ff op mn webspace.
Als ik dit allemaal klaar heb, laat ik wel ff wat horren..
Ein Mann ist nur gestorben, wenn seine Name vergessen ist...
Barto
Lid

Bericht door Barto »

Ik heb even een selectie van de foto's gemaakt, en ze bij elkaar in een mapje gezet.

http://members.home.nl/bart.vk/Thomas/
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007

Bericht door Alex »

Dat zijn toch niet jouw spullen??
Barto
Lid

Bericht door Barto »

Hahha, nej, dit zijn de spullen, waarvan Thomas een prijsindicatie wil.
(even voor de duidelijkheid: Thomas heeft mij een tijd geleden geemaild met de vraag of ik hem kom zeggen hoeveel dit alles waard is.)
Een paar dagen geleden heb ik een cd van hem ontvangen, waarop meer dan 150 foto's van die spullen staan. Van deze foto's heb ik er de beste uitgekozen, en die heb ik ff in een map online gezet, zodat jullie ze ook kunnen zien.
Ik weet wel wat voor spullen het zijn, maar ik weet begod niet hoeveel dit alles waard is...daarom zet ik het dus op t forum, met de vraag of iemand anders het wel weet. :wink:

Gr's Bart
Plaats reactie