hello,
zoals jullie wel weten, heb ik ondertussen al een aardige collectie bijeen gekregen. (al mijn geld gaat de laatste tijd hiernaar toe... (als ik niet aan het helpen ben in de VS en andere rampgebieden....))
- Mauser K98k
- Bren LMG
- Thompson
en nu ook een M47 Rocket Launcher met bipod!
Laat me jullie reacties maar weten...
[img=http://img234.imageshack.us/img234/9379/db20040307namski00075zt.th.jpg]
Eduard
Nieuwste aankoop
-
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
- luc
- Lid
- Gegeven: 1 keer
- Ontvangen: 2 keer
Foto van de K98 plaese
Welk jaar en maker ?
Welk jaar en maker ?
http://meetjesland1940.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
- G_Exorcist
- Lid
In NL mag je ook geen Thompson, in feite mag je in NL geen semi-automatische en /of automatische wapens bezitten en in het geval van automatische wapens bestaat er ook geen mogelijkheid deze te bezitten met verlof. Onklaar zijn deze wapens ook verboden bezit tenzij ze overlangs doorgefreesd zijn en op een bord gemonteerd. In het geval van semi-automatische wapens: deze kunnen wel op verlof gezet worden. Onklaar gemaakte grendelgeweren zijn wel vrij, overigens.G_Exorcist schreef:how is nice1!
mischien domme vraag maar mag je in nl ook al geen thompson?
hoezo niet eigk?
Daar is 'ie weer!
- G_Exorcist
- Lid
G_Exorcist schreef:mag ook niet als ze vergrendeld zijn?? whahaha lol dan kan je er toch niets meer mee willen ze daarmee zeggen dat je binnenkort ook geen ijzeren voorwerpen mag bezitten in nl![]()
![]()
![]()

Maar serieus: het is triest maar waar.... in het Nederland van de reactieve wetgeving mag op het gebied van het verzamelen van wapens nagenoeg niets, waarom een onklare semiautomaat niet mag en een onklare grendelkarabijn wel is mij ook een raadsel. Zwartkruit wapens zijn wél vrij, wat ik vreemd vind, daar kan je ook me dreigen... afijn ik vind het grote nonsense maar dat is de wet nu eenmaal.... en daar kun je je ook maar het beste aan houden. Het gelazer is niet te overzien als je met je collectie onklare, maar illegale spullen wordt gepakt.
Daar is 'ie weer!
- lee enfield
- Lid
- SiNiStEr
- Lid