Soldat Wolterink!!! :P

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Soldat Wolterink!!! :P

Bericht door SiNiStEr »

Ik wil ook meedoen aankomende zaterdag(gaat als het goed is ook gebeuren) aan de opnames voor de film waarvoor Sbf. Koch een topic heeft opgericht om soldaten te ronselen. ;) Daarvoor moest ik mij bij Sturmbahnfuhrer Koch nog even in uniform melden zover ik dat nu tot mijn beschikking heb. :P

Nou zoals sommigen van jullie wel weten, die mij ook kennen van de forummeet van afgelopen jaar ben ik een "G.V.R." oftewel, "Grote Vriendelijke Reus", zoals ik wel eens genoemd wordt, van 1.97m. lang. :P ;)
Dit zorgde ervoor dat het "Duitse" uniform(jas en broek van Zweedse wo2 makelij) met uitrusting dat ik heb mij niet geweldig goed paste. Deze foto's wil ik jullie niet ontnemen :P

Ik presenteer u! Soldat Wolterink!!! :P :roll::

AfbeeldingAfbeelding

Even nog ter informatie:
- De mouwen zijn dus te kort en de broek zit nu te laag. Het tekort van de mouwen zou opgelost moeten zijn door grijze handschoenen aan te trekken. Hierdoor valt het tekort niet zo op.
- Het uniform valt erg lichtgrijs uit door de flits van de camera. Het is dus eigenlijk veel donkerder.
- Neeh!!! Ik heb inderdaad nog geen Duitse laarzen die mij passen!!! Dan maar werkschoenen... :P ;)
- Zaterdag doe ik een grijs shirt onder het uniform aan, dan valt het niet zo op als mijn baklava iets omhoog komt. Nu kun je mijn shirt eronder zien. :P

De foto's zien er niet echt uit, maar vind het wel grappig om te zien. :P
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
Eric
Lid
Berichten: 1275
Lid geworden op: 15 mei 2005, 21:30

Bericht door Eric »

Haha:P,

Nice, is die pot op je hoofd nu verroest of komt dat door de flits of het ligt aan mij :evil:
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Pot is zeker niet verroest, maar bij deze helm zit over de laag donkergroene verf een laag witte camo welke op een aantal punten weer heeft losgelaten en vervaagd is. Dit zorgt ervoor dat naast de vele krasjes en plekken die er door het vele gebruik al opzaten de helm nog wat meer verweerd lijkt op de foto. Als je hem in het echt ziet valt dit echter niet zo op. Het ligt dus zeer zeker aan de flits. ;)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Plaats reactie