Geen wonder dat ik daar bijna nooit iets vindt, gij zijt mij altijd voor!AtroX schreef:Vandaag gekocht op rommelmarkt v Tongeren:
-EE-8 A radio in lederen draagzak
-militaire stafkaart omgeving Maaseik
-1 first aid dressing
Foto's volgen
Atrox' Verzameling ^^
- Michael
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
Mja ik ben vaste klant bij die persoon, en hij staat meestal opdezelfde plek ^^
Ik ga dan ook altijd eerst nr hem voordat ik de rest doe (waar meestal niets te zien is
)
Ik ga dan ook altijd eerst nr hem voordat ik de rest doe (waar meestal niets te zien is

"Hier liggen hun lijken als zaden in 't zand, hoop op den oogst o vlaanderland"
30th Infantry Division verzamelaar. Altijd geïnteresseerd in voorwerpen uit Belgisch Limburg tijdens de oorlogsjaren.
30th Infantry Division verzamelaar. Altijd geïnteresseerd in voorwerpen uit Belgisch Limburg tijdens de oorlogsjaren.
- Michael
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
Nope, langs de sporthal, in die overdekte parking, middelste rij aan de ingang 
Verkopen ze iets bij Moerenpoort? Enigste dat ik daar gezien heb is repro :s
ZO veel verkoopt die verkoper waar ik altijd nrtoe ga trouwens niet hoor, maar soms heeft hij wel mooi spul. (Ooit eens prachte Buckle boots gezien, maar ik had het geld niet
)

Verkopen ze iets bij Moerenpoort? Enigste dat ik daar gezien heb is repro :s
ZO veel verkoopt die verkoper waar ik altijd nrtoe ga trouwens niet hoor, maar soms heeft hij wel mooi spul. (Ooit eens prachte Buckle boots gezien, maar ik had het geld niet

"Hier liggen hun lijken als zaden in 't zand, hoop op den oogst o vlaanderland"