Je eigen site
- Hauptman Raymond
- Lid
Voor geinteresseerd hier is alvast een beginnetje van mijn site: http://www.freewebs.com/raymondbruijns
Wat je ziet op deze site is maar alvast een beginnetje, even proberen hoe alles werkt,maar als ik tijd heb zal ik de site afmaken.
Edit: 2 berichten samengevoegd, je kan je bericht wijzigen door op 'wijzigen' rechtsboven je bericht te klikken.
Wat je ziet op deze site is maar alvast een beginnetje, even proberen hoe alles werkt,maar als ik tijd heb zal ik de site afmaken.
Edit: 2 berichten samengevoegd, je kan je bericht wijzigen door op 'wijzigen' rechtsboven je bericht te klikken.
-
- Lid
- Peter M
- Lid
Reactie op een dubbelpost, dus zowel dubbelpost als reactie daarop verwijderd. Graag hier weer naar het topic.Skylighter schreef:Hé waar is mijn bericht gebleven?
Informatie over verdwenen berichten kan ook bekomen worden door een pb'tje naar de moderator van het forumonderdeel (in dit geval mijzelf dus), zo blijft het topic overzichtelijk. In ieder geval mijn excuses voor het niet-vermelden van het verwijderen.