Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik heb net deze Franse Wo1 jas gekocht.
Ik ga er vanuit dat deze origineel is omdat het me sterk lijkt dat Franse Wo1 militaria word na gemaakt en ook als je kijkt naar de feedback van deze persoon lijkt het me sterk.
Maar ik wil het toch even vragen.
Infomatie als om welk model het gaat enzo is ook welkom
Je moet niet vergeten dat ze in Frankrijk veel waarde hechten aan de 1e WO en die zelfs belangrijker vinden dan WO2.Let maar eens op, in ieder Frans dorp staat een standbeeld ter nagedachtenis aan WO1 met veel namen erop, later plaatsten ze er een klein bordje op het standbeeld bij met slechts een paar namen van wo2 slachtoffers.Wo1 was dus erg belangrijk voor de Fransen.Veel Fransen bewaarden hun kleding uit die tijd dus goed en er zijn er nog redelijk veel over.
Het kan dus heel goed zijn dat je een authentieke hebt, althans naar mijn oordeel ziet hij er wel orgineel uit, mischien dat hij het 31 embleem opnieuw vastgenaaid heeft ofzo maar kan ook orginele staat zijn,ik kan het niet zo goed zien.(embleem zelf ziet er wel orgineel uit maar stiksel niet en embleem zit scheef,althans te scheef voor het legerty in die tijd).
Als verkoper had ik hem denk ik nooit gekozen(prijzig en als ik feedback lees is ook niet geweldig), maar denk dus wel dat je een orginele jas hebt.
Zoals op de Wo1 pagina word gezegd is ruiken niet onbelangrijk.Vaak hebben militaire objecten uit bepaalde tijden een bepaalde geur.Ook moet je goed letten op vlekken en stiksel en kleurverschillen.Via internet kopen is eigenlijk niet al te slim, je kan beter iets op een beurs of met orginele papieren kopen dan een neppe namaak Jas uit china of namaak medaille ofzo krijgen via internet.Controleer ook met documenten of internet of het uniform eruit ziet zoals beweert wordt en hoort.
Overigens is het voordeel van ebay dat als het niet echt blijkt te zijn je je geld terug kan krijgen.