Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Graag zou ik eens wat uitleg willen over deze bajonet? Er staat een B op wat cijfers, ik vermoed dat het een belgische is van de 1e W.O., correct me if I'm wrong
Als je het lemmet bedoelt is het langst beide kanten geslepen, ik weet niets van bajonetten af . Het zal waarschijnlijk 1eW.O. zijn zoals ik vermoed. Je zegt m24, wat bedoel je me de m en de 24.
lans beide kanten dan is het het model 24 ..dus het model uit 1924...dat wil natuurlijk niet zeggen dat het gemaakt is in 1924...maar in dat jaar is dit model gekomen. dus niet 1 wereldoorlog maar erna
In een door mij aangemaakte topic vraag ik ook naar een bajonet, het bleek ook een M24 te zijn.Misschien kun je nog even kijken of hij erop lijkt.
Ik zie namelijk dat je handvat etc.vrijwel hetzelfde is alleen het lemmet kan ik niet goed zien,ziet er iets anders uit.
militairmuseum schreef:In een door mij aangemaakte topic vraag ik ook naar een bajonet, het bleek ook een M24 te zijn.Misschien kun je nog even kijken of hij erop lijkt.
Ik zie namelijk dat je handvat etc.vrijwel hetzelfde is alleen het lemmet kan ik niet goed zien,ziet er iets anders uit.