Ebay ergernis topic

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Plaats reactie
Roel R.
Lid
Contacteer:

Ebay ergernis topic

Bericht door Roel R. »

Een topic voor al je Ebay ergenissen,

Ik kocht een foto ( die van die generaal in korte broek) voor 8 euro vorige week, nu kreeg ik een mail dat het totaal met verzendkosten vanuit Duitsland op 15 euro kwam,

Verkoper is dus duidelijk gefrustreerd dat het voor zo weinig weg is gegaan en hij probeerd winst te maken op de verzendkosten,

:x

Ik heb hem ondertussen gemaild met het tegenvoorstel van 1 euro verzendkosten, dat betaal ik altijd voor post vanuit Duitsland!
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Gegeven: 20 keer
Ontvangen: 36 keer
Contacteer:

Re: Ebay ergernis topic

Bericht door Proos »

Mailen dat je via-via z'n adres al weet en de foto wel samen met al je vrienden wel komt ophalen. Vergeet vooral niet te vermelden dat je vrienden redelijk gespierde figuren zijn met een gemiddeld IQ van rond de 80.

Dan krijg je 'm in no-time per post binnen
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Glenn Janssens
Lid

Bericht door Glenn Janssens »

Amaai ja dat is veel.
Geef die maar een negatieve feedback met de vermelding dat hij "xxx" verzendskosten vraagt.
Zal gedaan zijn met zijne show.

Adrian.
Bjorn
Lid

Re: Ebay ergernis topic

Bericht door Bjorn »

Proos schreef:Mailen dat je via-via z'n adres al weet en de foto wel samen met al je vrienden wel komt ophalen. Vergeet vooral niet te vermelden dat je vrienden redelijk gespierde figuren zijn met een gemiddeld IQ van rond de 80.

Dan krijg je 'm in no-time per post binnen
Of juist niet.
Robin V
Lid

Bericht door Robin V »

heb zo al veel tegenslagen gekend : ik koop iets in m'n andere verzamelgebied voor $100, kan ik het laterwel niet krijgen tegen $10 zekers...
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
Plaats reactie