Maakt niet uitjacob schreef:Hey hoi misschien klonk het wat negatief maar dat is het niet bedoeld hoorGoemperd schreef:Bedankt, voor de reactie jacob. Doe ik er nog een paar hahamet 15 euro bedoel ik meer wat ik ervoor zou geven...iedereen verzamelt met diverse criteria waaraan iets moet voldoen.
Vuurplaat bedoel ik het 'afdekplaatje" bovenop de grepen....die plaatjes werden erop gezet om de grepen te beschermen
Bajonetten Collectie
-
- Lid
Alle info over de strijd om de Schelde is welkom!
- the_king88
- Lid
- Contacteer:
Aha weer wat geleerdjacob schreef:Hey hoi misschien klonk het wat negatief maar dat is het niet bedoeld hoorGoemperd schreef:Bedankt, voor de reactie jacob. Doe ik er nog een paar hahamet 15 euro bedoel ik meer wat ik ervoor zou geven...iedereen verzamelt met diverse criteria waaraan iets moet voldoen.
Vuurplaat bedoel ik het 'afdekplaatje" bovenop de grepen....die plaatjes werden erop gezet om de grepen te beschermen

Is dit trouwens ook de officiele naam of word het ook nog wel anders genoemd ?
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse
~~~

-
- Lid
Word ook wel flashguard genoemt en de duitse benaming: Feuerschutsblechthe_king88 schreef:Aha weer wat geleerdjacob schreef:Hey hoi misschien klonk het wat negatief maar dat is het niet bedoeld hoorGoemperd schreef:Bedankt, voor de reactie jacob. Doe ik er nog een paar hahamet 15 euro bedoel ik meer wat ik ervoor zou geven...iedereen verzamelt met diverse criteria waaraan iets moet voldoen.
Vuurplaat bedoel ik het 'afdekplaatje" bovenop de grepen....die plaatjes werden erop gezet om de grepen te beschermenbedankt!
Is dit trouwens ook de officiele naam of word het ook nog wel anders genoemd ?
Alle info over de strijd om de Schelde is welkom!
- the_king88
- Lid
- Contacteer:
- zundapp
- Lid
- Contacteer:
Eujz Maarten,
Mooie bajonetten heb je al!, ik woon zelf ook in Zeeland (Grijpskerke). Verzamel alles wat met de Wehrmacht te maken heeft. Ga zo door!! Misschien leuk om op msn te spreken (the__dragon777@hotmail.com)
Mzzl Maarten
Mooie bajonetten heb je al!, ik woon zelf ook in Zeeland (Grijpskerke). Verzamel alles wat met de Wehrmacht te maken heeft. Ga zo door!! Misschien leuk om op msn te spreken (the__dragon777@hotmail.com)
Mzzl Maarten

Altijd intressen in sumpftarn collectie.
http://www.diekrieg.tk
http://www.diekrieg.tk
-
- Lid
Het kan handig zijn om je e-mail te veranderen voor Spam bijvoorbeeld met [at].zundapp schreef:Eujz Maarten,
Mzzl Maarten
Groetn