Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Als de stickertjes acid-free zijn kan dat wel Maar dan ook alleen als acid free is. Al duurd het wel heel lang voordat metaal aangetast raakt daardoor.
Erg mooi Maarten, en jongens geloof mij zo'n stickertje kan echt geen kwaad hoor. Je moet ook niet overdrijven in de protectie van je spullen. Overigens gaan die plakresten er altid af met wasbenzine, en NEE!!! dit is ook niet schadelijk mits je geen overdosis gebruikt en het spul er na gebruik weer goed afpoetst.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
ik vroeg het omdat ik zelf een sinds kort een frog heb met een ss stempel erin.
Overigens zag ik ook een rood-bruine frog te koop die van de luftwaffe moet zijn geweest. Nooit eerder gezien.
De afrika-korps canvas frogs zie je ook niet veel trouwens..
raytheman schreef:ik vroeg het omdat ik zelf een sinds kort een frog heb met een ss stempel erin.
Overigens zag ik ook een rood-bruine frog te koop die van de luftwaffe moet zijn geweest. Nooit eerder gezien.
Kun je me van die frog met ss stempel eens een foto sturen?
raytheman schreef:ik vroeg het omdat ik zelf een sinds kort een frog heb met een ss stempel erin.
Kan jewel zeggen dat wanneer het twee ss runen zijn het per definitie een nepstempel is...de SS heeft nooit en te nimmer op lederwaren SS runen laten stempelen..er zijn wel SS stempels maar die bestaan uit divisienummers