Ik liet een aantal dingen de klas rondgaan, en na een paar dagen kwam ik erachter dat de bajonet niet terug was gekomen

Met een zuiver goed passende schroevendraaier lukt het wel maar geen ruwe kracht erop zetten..met beleid en als het roestig is beetje wd40 een dag erin laten trekken.the_king88 schreef:Ik heb nog 2 k98 bajonetten,
1 is compleet met schede en frog en waA253 gestempeld in redelijk goede staat, hij is uit 1936 en nr gelijk 4941 en S/177 gestempeld.
En de 2e is in minder mooie staat die is helaas overgeverft geweest.
Hij is uit 1940 serienummer niet meer te lezen de maker is eul horster.
Ben bezig de verf mooi te verwijderen, iemand toevallig nog een tip hoe ik de handgreepjes eraf kan krijgen![]()
Krijg ze helaas op moment niet goed op de foto.
Ik had ze al 2 nachtjes laten intrekken met kruipolie (zelfde als wd40)jacob schreef:Met een zuiver goed passende schroevendraaier lukt het wel maar geen ruwe kracht erop zetten..met beleid en als het roestig is beetje wd40 een dag erin laten trekken.the_king88 schreef:Ik heb nog 2 k98 bajonetten,
1 is compleet met schede en frog en waA253 gestempeld in redelijk goede staat, hij is uit 1936 en nr gelijk 4941 en S/177 gestempeld.
En de 2e is in minder mooie staat die is helaas overgeverft geweest.
Hij is uit 1940 serienummer niet meer te lezen de maker is eul horster.
Ben bezig de verf mooi te verwijderen, iemand toevallig nog een tip hoe ik de handgreepjes eraf kan krijgen![]()
Krijg ze helaas op moment niet goed op de foto.
Dan kun je de schroefjes beter laten zitten. De cola doet wel iets met de bajo wat niet goed is, maar wat weet ik niet.the_king88 schreef:Misschien dat ik nog ergens die schroefjes op de kop kan tikken.
Zou wel tof zijn deze zijn namelijk erg beroerd.![]()
Heb vanmiddag weer geprobeerd heeft niks geholpen,
Maar zou het helpen om de bajo een tijdje in cola te laten staan? of tast te rest ook aan dan?