Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Lijkt me ook tof idee alleen ik vind dat je elkaars dingen niet moet afzijken,
Dus bijvoorbeeld niet: "die troep zou ik niet kopen zonde van geld"
Dat soort dingen zou het niet leuk maken als je iemand zijn nieuwe aanwinsten niks interreseert moet je gewoon niks plaatsen.
Verder lijkt me het ook tof idee
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse ~~~
ik zag zojuist dat er verschillende mensen topics hebben met nieuwe aankopen..
waarom niet 1 topic waar iedereen zijn nieuwe spullen post?
De reden waarom we daar een tijd geleden mee zijn gestopt is de volgende: als er een object geplaatst werd in zo één centraal topic was het lastig om dieper op dat object in te gaan. Vragen over een bepaald soort object werden soms ind at ene centrale topic geplaatst zodat het op de duur niet veel meer met nieuwtse aanwinsten te maken had. Om het overzichtelijk te houden moesten er telkens aparte topics geopend worden om de vraag te stellen om zo het nieuwste aankoop-topic te laten diene voor wat het dient: nieuwste aankopen tonen.
Daarom hebben we het soort topics dus weggelaten en alleen verder gewerkt met de aparte topics.
Herziening is mogelijk, maar krijgen we dan dezelfde situatie niet terug?
euh peter,
Het lijkt me toch dat je hetzelfde effekt weer krijgt,
Maar als je nu beide opties mogelijk laat als je nieuwe helm (voorbeeld) gekocht hebt en je er vragen over hebt dan open je aparte topic.
En als je gewoon het wilt laten zien plaats je het in het topic voor alle nieuwe items.
En in dat topic mogen gewoon geen vragen gestelt worden als als iemand die heeft bijvoorbeeld per PB,
Is dit misschien een optie?
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse ~~~
n2 schreef:Ja, zoiets lijkt mij ook een goed plan, of net zoals in BV marktplaats,je mag iets plaatsen, maar geen commentaar erop geven.
percies! net als marktplaats ongeveer.
En als iemand anders iets gepost heeft en jij wilt er iets over weten kun je altijd een pb sturen toch?
En als je iets gekocht hebt en er iets over wilt weten kun je je eigen topic openen.
En er over gaan praten en discuseren.
Lijkt me een goed plan en ik denk dat er vast wel meer zo over denken .
ik verbaas me erover dat jullie het dan hebben weggehaald ik zit al jaren op andere fora en daar heb je ook veel van deze topics en is eigenlijk nooit gedonder.als er vragen zijn word er meestal gewoon een nieuw topic overgemaakt of via pb.zullen we het gewoon proberen?lijkt mij erg leuk.als we nu gewoon elkaar respecteren om wat iemand verzamlet en mooi vind moet dit allemaal goed komen
zoals peter ons al vertelde, word er nu meer aandacht besteed aan een bepaald item, iets dat vele malen handiger is omdat in een gezamelijk topic verzamelingen 'over elkaar heel lopen' het word te vol enzo.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Item uit de Eerste Wereldoorlog. Een originele Stielhandgranate.
(Links een Britse N°36 Mills. Ziet je direct welke verschillen er waren.)
Er was een M24 geplant, maar Financieel heb ik dit geannuleerd. Deze heeft genoeg gekost.
Laatst gewijzigd door sniper snoop op 06 dec 2008, 14:34, 1 keer totaal gewijzigd.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008
Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!