hoever gaan jullie in het verzamelen...
- Reca
- Lid
hoever gaan jullie in het verzamelen...
Hallo,
Ik heb een vraag naar aanleiding van de poll van C Works (verzamelgebied&leeftijd) Ik vraag me namelijk af hoever jullie gaan in het verzamelen en hoeveel geld jullie erin steken in verhouding met het geld wat jullie hebben/krijgen bij werk, van ouders of ergens anders.
Het gaat me hier vooral om mensen van 17 of jonger, aangezien je vaak vanaf de 18 een vaste baan hebt met groot salaris in verhouding of student zijn.
mvg
Rémy
Ik heb een vraag naar aanleiding van de poll van C Works (verzamelgebied&leeftijd) Ik vraag me namelijk af hoever jullie gaan in het verzamelen en hoeveel geld jullie erin steken in verhouding met het geld wat jullie hebben/krijgen bij werk, van ouders of ergens anders.
Het gaat me hier vooral om mensen van 17 of jonger, aangezien je vaak vanaf de 18 een vaste baan hebt met groot salaris in verhouding of student zijn.
mvg
Rémy
----
- Alex
- Beste Signature 2007
- Reca
- Lid
- Loek D.
- Lid
- sobel
- Lid
ik werk ongeveer 15 uur per week in een supermarkt, plus zakgeld enz... ik leg ongeveer 100 euro per maand apart voor militaria... dit gaat meestal niet op, dus spaar ik het voor de wat grotere dingen, en ik heb net een leuk brommertje gespot van 2000 dus dat word ook weer ff sparen.
Sobel.
Sobel.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
- the_king88
- Lid
- Contacteer:
Ik loop met dagblad van het noorden.
Verdien met mijn wijk elke maand minimaal 210 euro,
Daar gaat groot gedeelte naar mijn verzameling,
En vanaf april heb ik nog wijkje erbij waar ik +- 90 a 100 mee verdien.
En krijg elke week ook nog 15 euro zakgeld
en beetje handel (geen illegale handel)
Maar ben bezig met rijbewijs dus als ik die heb word het iets minder want dan moet ik autoverzekering+wegenbelasting dokken
Maarja dan heb ik wel beter vervoer naar beurzen en dergelijke toe
Verdien met mijn wijk elke maand minimaal 210 euro,
Daar gaat groot gedeelte naar mijn verzameling,
En vanaf april heb ik nog wijkje erbij waar ik +- 90 a 100 mee verdien.
En krijg elke week ook nog 15 euro zakgeld

Maar ben bezig met rijbewijs dus als ik die heb word het iets minder want dan moet ik autoverzekering+wegenbelasting dokken

Maarja dan heb ik wel beter vervoer naar beurzen en dergelijke toe

~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse
~~~

-
- Lid
Ik loop nu stage en ga volgende maand starten met mijn nieuwe fulltime baan, het is alleen jammer dat ik ook een huis gekocht heb waardoor ik het geld dat ik straks ga verdienen naar de bank moet brengen ipv aan mijn hobby te besteden.
Mja soms laat ik me gaan zoals afgelopen week heb ik een Infanteriesturmabzeichen, panzerkampfabzeichen en een Kerstmarsch 1936 medaille gekocht.
Mja soms laat ik me gaan zoals afgelopen week heb ik een Infanteriesturmabzeichen, panzerkampfabzeichen en een Kerstmarsch 1936 medaille gekocht.
-- Rik --
- Tex
- Lid
- Contacteer:
- pvt_Ed
- Lid