hoever gaan jullie in het verzamelen...

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gebruikersavatar
Reca
Lid
Berichten: 622
Lid geworden op: 04 mei 2005, 11:32
Locatie: de beste provinincie

Bericht door Reca »

sobel schreef:
Rémy carré schreef:maar Sobel weet jij een baan die meer verdient dan een dagbladbezorger (als ik ook nog vast zit aan school) (110 euro in de maand)
mvg
Rémy
ik werk vanaf mijn 13e in een supermarkt (heb nogal geluk gehad) de meeste supermarkten nemen wel jongeren van 14 of 15 jaar aan, dit omdat het simpelweg veel goedkoper is.

ik verdien 250 met vakkenvullen...

pouh , wanneer heb jij dan de tijd om zolang te werken en ook nog school te doen??
----
koen
Lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 05 sep 2004, 14:22

Bericht door koen »

ik werk ook in een supermarkt, bij de zuivel, maar het is erg saai werk, wel leuk collegaas maar het werk is niet zo leuk, zo dra ik iets beter betalend heb ben ik weg, ik hoop dat dat nog voor de zomervakantie is.
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Rémy carré schreef:
sobel schreef:
Rémy carré schreef:maar Sobel weet jij een baan die meer verdient dan een dagbladbezorger (als ik ook nog vast zit aan school) (110 euro in de maand)
mvg
Rémy
ik werk vanaf mijn 13e in een supermarkt (heb nogal geluk gehad) de meeste supermarkten nemen wel jongeren van 14 of 15 jaar aan, dit omdat het simpelweg veel goedkoper is.

ik verdien 250 met vakkenvullen...

pouh , wanneer heb jij dan de tijd om zolang te werken en ook nog school te doen??
ik werk maandagavond, woensdagavond, donderdagavond en de complete zaterdag, dit kan ik heel goed combineren met school enz
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
leieboordbewoner
Lid
Berichten: 609
Lid geworden op: 07 dec 2005, 14:34
Locatie: Oeselgem a/d Leie (B)
Contacteer:

Bericht door leieboordbewoner »

Ik ben werkend én woon nu reeds 2 jaar samen met mijn vriendin. Dus het is noodzakelijk dat ik een vast budget per maand vaststel. Ik ga er allesinds geen boterham of stukje vlees voor laten! Hobby, ja. Een passie, ja. Maar er zijn grenzen!
For King & Country
Dean-
Lid
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 feb 2005, 14:37
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Bericht door Dean- »

sobel schreef:
Rémy carré schreef:maar Sobel weet jij een baan die meer verdient dan een dagbladbezorger (als ik ook nog vast zit aan school) (110 euro in de maand)
mvg
Rémy
ik werk vanaf mijn 13e in een supermarkt (heb nogal geluk gehad) de meeste supermarkten nemen wel jongeren van 14 of 15 jaar aan, dit omdat het simpelweg veel goedkoper is.

ik verdien 250 met vakkenvullen...
Vakkenvullen vanaf je 13de :S? Dat mag toch niet eens?

En bij supermarkten zoeken ze altijd wel mensen, en je verdient goed :P en je word niet nat als het regent :lol:
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

het mocht ook niet nee, maargoed, als ik werk heb vind ik het wel best, toen had ik trouwens nog wel een mager salaris, ik mocht immers maar 1 dag in de week werken, in het weekeind, maar goed alles is mooi meegenomen!
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Loek D.
Lid
Berichten: 2353
Lid geworden op: 11 feb 2006, 07:38
Locatie: Schimmert (Z.Limburg)

Bericht door Loek D. »

Is dat niet saai, vakken vullen?
Dean-
Lid
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 feb 2005, 14:37
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Bericht door Dean- »

sobel schreef:het mocht ook niet nee, maargoed, als ik werk heb vind ik het wel best, toen had ik trouwens nog wel een mager salaris, ik mocht immers maar 1 dag in de week werken, in het weekeind, maar goed alles is mooi meegenomen!
Aha, vandaar ;)
C. Works schreef:Is dat niet saai, vakken vullen?
Nee joh, gezellig :P

Maar we dwalen nogal af.... 8)
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Gelieve terug te gaan naar het onderwerp van dit draadje. Informatie met betrekking tot de inhoud van beroepen kan je elders vragen, dit is een forumonderdeel over verzamelen.
Gebruikersavatar
Sbas
Lid
Berichten: 882
Lid geworden op: 25 jun 2004, 14:41

Bericht door Sbas »

Gewoon alles aangrijpen wat je kunt vinden...ik geef een hoop geld uit aan ww2 zaken. Maar ik heb altijd een minimum bedrag achter de hand zodat als ik wat moois zie het meteen kan kopen. En mn vakantie voor van de zomer is ook al betaald dus alles wat ik verdien kan naar de verzameling (als ik dat wil :P)

Sbas
Plaats reactie