Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Haplo schreef:Als er letters voor 1953 staan is 1953 het jaartal.
Waarschijnlijk doorgebruikt en in dat jaar nagekeken en opnoeuw voorzien van jaartal.
Persoonlijk vind ik Jerkins niet zo heel mooi op een pop. Ik vind een gewone BD zonder Jerkin erover het mooist, maar deze ziet er wel erg netjes uit. In ieder geval wel een mooie aanwinst voor de mensen die het wel erg mooi vinden!
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
SiNiStEr schreef:Persoonlijk vind ik Jerkins niet zo heel mooi op een pop. Ik vind een gewone BD zonder Jerkin erover het mooist, maar deze ziet er wel erg netjes uit. In ieder geval wel een mooie aanwinst voor de mensen die het wel erg mooi vinden!
Ik vind het wel wat hebben.
Op foto's die hier in de buurt zijn genomen dragen de meeste ook jerkins.
Vandaar dat ik er ook 1 op mijn pop doe.
Misschien later ooit nog eens.
Eerst met mijn canadees verder.
Pop heb ik nu, jerkin ervoor komt van de week binnen en dan hopelijk wat ruimte creéren om hem neer te zetten.
Later in de oorlog kwamen ze met dit model.
In het begin waren ze vaker in 1 kleur of verschillende kleuren leer.
De verschillende kleuren leer kwam doordat ze de jerkin niet uit 1 stuk leer konden maken.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.