Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Geweldige collectie!
Ook geweldig dat het orgineel is, kost wel wat cente neem ik aan ? Aangezien ik vandaag in huizen te horen kreeg dat je voor een beetje mooie SA dolk al snel 750 euro kwijt bent
Mijn complimenten!
Prachtige collectie dolken en zwaarden hoor! Heel erg netjes!
Moet eerlijk bekennen dat ik niet alle Duitse WW2 dolken of zwaarden even mooi vind maar er zijn er ook een aantal welke ik echt meer dan prachtig vind! Een LW officieren zwaard vind ik bijvoorbeeld echt geweldig mooi. Zie dat je er daar ook een van hebt hangen. Prachtig!
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Daar kon ik even mijn onderkaak van het toetsenbord afschrapen, deze viel met een rotsnelheid naar beneden toen ik je foto's zag diggel. Prachtig collectie!!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
rood schreef:Alex: We doen het anders, ik ga over een paar maandjes op mijzelf en dan kan ik een mooie display maken. Nu staan ze in de hoek van mijn kleine kamertje omdat ik ze niet kwijt kan.
Haplo: Ik zag pas geleden op speurders een scope voor de no1 mk3, met een erectie als gevolg
rood schreef:Alex: We doen het anders, ik ga over een paar maandjes op mijzelf en dan kan ik een mooie display maken. Nu staan ze in de hoek van mijn kleine kamertje omdat ik ze niet kwijt kan.
Haplo: Ik zag pas geleden op speurders een scope voor de no1 mk3, met een erectie als gevolg
SE Airborne NL schreef:Sow, dat ziet er spectaculair uit!
Is dit allemaal orgineel of reproductie?
Waarom ga jij er altijd vanuit dat mensen repro kopen? Echte verzamelaars geven geen geld uit aan repro troep!!!
Sbas
Ten eerste, hoe kom je erbij dat ik ''altijd'' er vanuit ga dat mensen repro kopen?
Ten tweede, dus mensen die enkele reproducties in de verzameling hebben zijn geen echte verzamelaars?
Echt onzin
June 6, 1944, Norman Cota: “Well, Goddamn it then, Rangers, lead the way!”