de markt word steeds beperkter..., zolang het aanbod daalt, stijgt de prijs, het word ongetwijfelt ooit zo duur...C. Works schreef:1000,- voor een Kg98k is wel HÉÉL erg duur, zelfs als we het over de prijs het jaar 2100 hebben! Echt veel zeldzamer worden ze niet!
Post hier jouw wo2 wapens
- sobel
- Lid
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
-
- Lid
- luc
- Lid
- Gegeven: 1 keer
- Ontvangen: 2 keer
Naoorlogs gemonteerd dan , want een originele sniper voor 1000 eurowhscharfschützen schreef:hmm voor een sniper k98 met rail of torenmontage blokjes zonder scope heb ik nu al 1000 euro voor over..no problem:P

http://meetjesland1940.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Auke J.
- Lid
Ik wist het wel
Je moet gewoon nu alles kopen wat je kunt kopen omdat je het anders in de toekomst nooit meer kan kopen, het zal wel zo'n vaart niet lopen, maar ik denk dat als er geen grote oorlogen uitbreken en er geen economische crisissen ontstaan ( en we onszelf niet opblazen) dat het dan best mogelijk is dat over een 40 tal jaren wo2 militaria onbetaalbaar is geworden, laat staan dan nog een k98 kopen 

Blessent mon coeur d’une langueur monotone.
- Auke J.
- Lid
Dat bedoel ik ja van alles waarvan je zeker weet dat het interessant is en waarvan je weet dat het later misschien moeilijker te krijgen is. Bijvoorbeeld Een Nederlandse helm met leeuw, die zijn nu niet al te moeilijk te krijgen maar ik denk dat die in de toekomst nog wel eens zeldzaam kunnen worden omdat ze allemaal vast komen te liggen in verzamelingen..
Blessent mon coeur d’une langueur monotone.
-
- Lid
- Contacteer:
Foutje, ik bedoel meer richting de prijs van 400 euro...1000 is wel heel veelbelgablair schreef:verkoop jij K98's aan 100 euro danDean- schreef:Ik denk dat je bij de K98 een 0 teveel hebt gedaan? Want anders mag je van mij wel paar K98's kopen
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
- luc
- Lid
Een na-oorlogse gemonteerde K98 sniper voor die prijsC. Works schreef:Een na-oorlogse kost toch maar 150-200???

Ik neem er 10

- erwin rommel
- Lid
WAAR halen jullie die geweren dan allemaal vandaan?Jullie hebben het wel de hele tijd over de prijs,maar ik weet niet eens waar ik moet zoeken.Op internet mag niet(me moeder vind marktplaats oplichterij
).Zijn er niet ergens zwarte markten voor?

Von Runsted:Wie zal hun aanval leiden,Patton of Monty?-Ik hoop Monty.Mwa,zo gek is zelfs Eisenhower niet.LEVE PATTON!!
- luc
- Lid
Als mijn zoon 11 jaar was zou hij ook niet mogenerwin rommel schreef:WAAR halen jullie die geweren dan allemaal vandaan?Jullie hebben het wel de hele tijd over de prijs,maar ik weet niet eens waar ik moet zoeken.Op internet mag niet(me moeder vind marktplaats oplichterij).Zijn er niet ergens zwarte markten voor?
- Bart M.
- Lid
Aan een verzameling toevoegen?
@ erwin rommel: Volgens de wet is het verboden om onder de 18 in het bezit te zijn van een onklare k98. Voor een werkende heb je zelfs een vergunning nodig en die geven ze niet uit aan personen die 18 jaar nog niet hebben bereikt. Ik heb mijn P38 daarom in bewaring gelegt bij een vriend van mij in België die daar een machtiging voor heeft. Ik hoef geen rotzooi met de politie.
@ erwin rommel: Volgens de wet is het verboden om onder de 18 in het bezit te zijn van een onklare k98. Voor een werkende heb je zelfs een vergunning nodig en die geven ze niet uit aan personen die 18 jaar nog niet hebben bereikt. Ik heb mijn P38 daarom in bewaring gelegt bij een vriend van mij in België die daar een machtiging voor heeft. Ik hoef geen rotzooi met de politie.
Dictators die, like all men.