Vandaag nog iemand naar de beurs in huizen geweest?
-
- Lid
Vandaag nog iemand naar de beurs in huizen geweest?
ik wel
Heb een prachtige bajonet gescoord; werkelijk in nieuwstaat zijnde k-98 bajo van P.Weyersberg '40
Was een zacht prijsje (35 euro)
Overigens geen enkele nummergelijke kunnen vinden...
Heb een prachtige bajonet gescoord; werkelijk in nieuwstaat zijnde k-98 bajo van P.Weyersberg '40
Was een zacht prijsje (35 euro)
Overigens geen enkele nummergelijke kunnen vinden...
- SiNiStEr
- Lid
Was er ook heb 2 2cm. Flak hulzen, een paar USAAF gloves, het derde deel van een Kar98 pompstok, een Duits tasje voor koptelefoon en een hele mooie persfoto(van Edgar) gekocht. Ik ben hier heel blij mee.
Wel jammer dat Henny van QM militaria de zuurstofslang voor mijn A-10a masker was vergeten maargoed dat komt de volgende beurs dan wel weer.
Heb een hele toffe beurs gehad met veel bekende gezichten en veel mensen heb ik sinds een lange tijd weer eens persoonlijk gesproken. Zo mag iedere beurs wel zijn.
Wel jammer dat Henny van QM militaria de zuurstofslang voor mijn A-10a masker was vergeten maargoed dat komt de volgende beurs dan wel weer.
Heb een hele toffe beurs gehad met veel bekende gezichten en veel mensen heb ik sinds een lange tijd weer eens persoonlijk gesproken. Zo mag iedere beurs wel zijn.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
- Tex
- Lid
- Contacteer:
- Tex
- Lid
- Contacteer:
- Tex
- Lid
- Contacteer:
- Tex
- Lid
- Contacteer:
kriegsmarine en canadees, maar van beide is in scheemda niet veel te vinden. Kriegsmarine haal ik over het algemeen elders weg maar canadees moet ik toch van beurzen of bekenden hebben. Dit is uniformering etc. Voor de rest verzamel ik alles met betrekking tot Groningen
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!
- Tex
- Lid
- Contacteer:
- Tex
- Lid
- Contacteer: