Vandaag nog iemand naar de beurs in huizen geweest?
- Tex
- Lid
- Contacteer:
- Tex
- Lid
- Contacteer:
- Tex
- Lid
- Contacteer:
- Tex
- Lid
- Contacteer:
- SiNiStEr
- Lid
Huizen heeft overigens ook heel veel troep liggen. Er ligt erg mooi spul en je kunt er af en toe best een paar koopjes vinden, maar je moet wel erg verdacht zijn op repro en na-oorlogs.
Overigens is bij Henny bijna al het spul wel in orde, en anders zegt hij het er wel bij. Ik vind het in ieder geval een prima kerel met redelijke prijzen. En zo zijn er nog wel een paar.
Overigens denk ik niet dat Huizen dan echt een beurs is voor jou Tex. Ik heb er vandaag niet echt KM zien liggen hoogstens een paar insigna en ook niet echt veel Canadees.
In Duiven is in ieder geval, zo wie zo genoeg Engels spul te krijgen en ook vast wel Canadees.
Overigens is bij Henny bijna al het spul wel in orde, en anders zegt hij het er wel bij. Ik vind het in ieder geval een prima kerel met redelijke prijzen. En zo zijn er nog wel een paar.
Overigens denk ik niet dat Huizen dan echt een beurs is voor jou Tex. Ik heb er vandaag niet echt KM zien liggen hoogstens een paar insigna en ook niet echt veel Canadees.
In Duiven is in ieder geval, zo wie zo genoeg Engels spul te krijgen en ook vast wel Canadees.

'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
- Tex
- Lid
- Contacteer:
Henny is zeker een betrouwbare verkoper. Stond laatst bij hem, hij had een sam brown te koop waarvan hij had kunnen zeggen dat het een oorlogse was, maar hij zei gewoon dat het na-oorlogs, rond 1950 was. Eerlijkheid duurt het langst. Moet maar eens bij hem langs gaan, woon zo dicht bij en ben er nog nooit geweest 

Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!
- the_king88
- Lid
- Contacteer:
- Maj.Cain
- Lid
- Contacteer:
Tja de beurs, nice original stuff te vinden maar ook vreselijke troep.
Ik stond bij een kraampje, en die kerel had echt helemaal niks wo2 of postwar of welke war dan ook!!??
Maar goed dat het ook zo gezellig was, anders was ik na 3 rondjes weer richting huis gegaan vrees ik.
Maar goed wel voor gezorgd dat ik niet met lege handen naar huis ging

Ik stond bij een kraampje, en die kerel had echt helemaal niks wo2 of postwar of welke war dan ook!!??
Maar goed dat het ook zo gezellig was, anders was ik na 3 rondjes weer richting huis gegaan vrees ik.
Maar goed wel voor gezorgd dat ik niet met lege handen naar huis ging

Red Devils of Arnhem/Oosterbeek
http://www.156PARA.com
http://www.156PARA.com
- Maj.Cain
- Lid
- Contacteer: