Duitse Bunker Uit Wo2 Onaangeroerd Gevonden!!!!!!!!!!!!!!!!!

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gebruikersavatar
Sbas
Lid
Berichten: 882
Lid geworden op: 25 jun 2004, 14:41

Bericht door Sbas »

Wie zegt dat ik me niet aan de wet houdt??? Ik niet hoor, dat maak jij ervan!

En mij zie je echt geen kuilen graven in de duinen...waar het mij om gaat is dat er zo sneu gereageerd wordt. Als forum mods kun je ook gewoon aangeven dat je geen verantwoordelijkheid wilt/kunt nemen voor reacties van leden en of daden (illegaal of niet) van leden...

Idd sluit maar...
Gebruikersavatar
Reca
Lid
Berichten: 622
Lid geworden op: 04 mei 2005, 11:32
Locatie: de beste provinincie

Bericht door Reca »

bollebekboerke schreef:
Rémy carré schreef:

Nou hier ben ik het toch met Harro eens, alhoewel je een goed punt hebt met je beredenering denk ik dat je de fout in gaat door te stellen dat, omdat er veel ergere illegale dingen zijn, dit meteen een excuus is om een ander 'licht' vergrijp dan maar wel te plegen. Illegaal blijft illegaal!!!!
mvg
Rémy
Hier hebben we dan waarschijnlijk te doen met 1 van de grote verschillen tussen de gemiddelde belg en de gemiddelde Nederlander denk ik.
Wel, als ouder zou ik liever hebben dat m'n zoon op avontuur gaat ergens in een godverlaten duingebied met bunker dan dat hij softdrugs koopt in een koffiehuis (wat bij jullie toegelaten is dacht ik).
Ik kan me goed voorstellen dat het binnentreden van zo'n bunker een beetje te vergelijken is met het openen van het graf van Toetanchamon. In de ogen van het oude Egypte is dat trouwens hoogst illegaal. :)
Best dat er nog avontuurlijke kerels bestaan, de menselijke beschaving heeft zo heel wat te danken aan ontdekkingsreizigers . Het zit gewoon in onze natuur.

O, maar ik stel toch niet dat hij NIET de bunker mag uitgraven en WEL softdrugs mag kopen!! En hoezo zou dat het verschil zijn tussen Vlamingen en Nederlanders :? Ik denk dat een Nederlandse vader het net zo erg vindt als zijn zoon gebruikt als een Vlaamse vader. :?: :!:
----
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Topic gesloten. Wat jullie gerechtvaardigd illegaal vinden is jullie zaak, wij als forum krijgen er liever geen problemen mee. En met een moddergevecht help je het topic ook niet echt vooruit.

Wie het niet eens is met deze beslissing kan vanzelfsprekend gerust een pb naar mij sturen met daarin zijn visie.
Gesloten