JEP eigenlijk wel,Tex schreef:beetje zinloos topic dit, of niet...
als geld geen rol zou spelen zou ik allees uit de wo2 en de wo1 willen hebben

een schirmmütze van hitler zou ik ook erg wardeeren
gewoon sparen voor wapens, ik vind het verzamelen, en het zoeken naar objecten het leukst, ik zou het al veel minder leuk vinden als alles direct in mijn bezit kon zijn...779 schreef:Wat moet je met een vergunning zonder wapenarsenaalsobel schreef:een wapenvergunning:)
Persoonlijk zou ik zelf een C-47 willen met 10 101st AB members erin
779
Een vrouw bij de SS?? Hmmm als dat waar is laat iemand dan snel een foto er van posten, want adt heb ik echt nog nooit gezien...raytheman schreef:Leuke reacties allemaal ( op een enkeling na dan)
Persoonlijk was ik nogal geintrigeerd door het volgende:
In een bepaald boek gaat de hoofdpersoon 60 jaar na de oorlog op bezoek bij haar moeder. Die moeder was in de oorlogsjaren kampbewaakster geweest in Auschwitz en toonde haar dochter haar complete ss-uniform dat ze nog in de kast had hangen..
Kijk dat had ik nou wel willen hebben..met als reden dat zoiets meer zegt dan 1000 woorden. Eenieder met wat voor neo-nazi gedachte dan ook zal hierdoor toch moeten zijn afgeschrikt. Kippevel
Zie de vierde foto op deze pagina.alex schreef:Een vrouw bij de SS?? Hmmm als dat waar is laat iemand dan snel een foto er van posten, want adt heb ik echt nog nooit gezien...