Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dirty harrY schreef:Je krijgt volgens mij maar 1 helft mee.
overigens zie je ook duidelijk dat er op deze plaat maar 1 helft aanwezig is. de plaat ligt plat op tafel!
heb beide foto's die bij de advertentie staat hier geplaats zie mijn eertse bericht over deze mp38
Hij heeft ook maar 1 helft.
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
Hmm Ik dacht toch echt te herinneren dat er ook een foto van de andere kant was. En natuurlijk bedoelde ik met 'er aan vast' dat er nog een plaat tussen zit
En om on-topic te blijven.. Mijn topstuk zou een verzameling van de 4 mooiste uniformen van de grote 3 en Hitler zijn. Netjes op pop en goed onderhouden Lijkt me mooi op een rijtje staan. En anders houd ik het 'bescheiden' bij een complete uitrusting van een Duitse sluipschutter met alles erop en eraan in perfecte staat.. Majah.. Dit komt er waarschijnlijk nooit van
nah, ik heb nog wel ergens een originele Duitse mortier gezien, maar die was al Sold en ook aardig duur, eigenlijk vraag ik me af of je daar een vergunning voor nodig hebt ?