Post hier je Duitse soldaat

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Nico Roelofs
Lid
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

779 schreef:Das een koopje ;) LOL

Nico, jij was toch de man van de 'custum made' poppen? Al moet ik zeggen dat je boef een beetje last van zijn rug krijgt op den duur, maar dat heb je toch wel even mooi gedaan hee!! Complimenten.

779
Ja dat ben ik! :lol: Ja over die pop ben ik nog niet helemaal tervreden. Ik moet zijn kop nog iets verder omhoog brengen. Is maar een kleine aanpassing. Maar wil zijn schouders ook nog iets smaller maken.

Maar op de foto lijkt het alsof hij voor over hangt. Maar in werkelijkheid is dat niet zo. Bij het maken van die foto's heb ik de camera niet helemaal recht gehouden. Komt omdat ik me in rare posities moet brengen om zoveel mogelijk op de foto te krijgen omdat er bijna geen ruimte meer is in mijn hok. :lol:
Antex
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Antex »

Ik zou ook ooit zo'n verzamling bij elkaar 'rapen' maar met mijn beperkt budget is dat nog niet echt mogelijk. Ik heb wel al een pakje Wehrmacht sigaretten, Duits verband, Duitse pins, bodemvondst M42 helm, Luftschutz helm (embleem 100% zichtbaar) M43 veldmuts, SS riem, allemaal origineel :)
82nd All Americans
Plaats reactie