hoe begin je je verzameling
- sobel
- Lid
- luc
- Lid
- Gegeven: 1 keer
- Ontvangen: 2 keer
10-20 jaar geleden lagen de prijzen heeeeeel wat lager , en wie zegt dat een gewone arbeider dat niet kan waarmakensobel schreef:origineel, sorry hoor maar daar geloof ik weinig van, dat kan echt geen arbeiderswoninkje geweest zijn... een volledig gepakte FJ of US airborne para is NIET te doen voor een arbeidertje, hoe hard het ook klinkt.
http://meetjesland1940.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
- sobel
- Lid
ik kan niet geloven dat er toen geeen miskopen werden gemaakt, dat er toen geen fake was, en ik weet zeker dat een FJ helm nog duur zou zijn toen... oke, goedkoper, maar nogsteeds onbetaalbaar...luc schreef:10-20 jaar geleden lagen de prijzen heeeeeel wat lager , en wie zegt dat een gewone arbeider dat niet kan waarmakensobel schreef:origineel, sorry hoor maar daar geloof ik weinig van, dat kan echt geen arbeiderswoninkje geweest zijn... een volledig gepakte FJ of US airborne para is NIET te doen voor een arbeidertje, hoe hard het ook klinkt.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
- luc
- Lid
Er waren toen ook miskopen , onbetaalbaar is er niets maar u moet er karakter voor hebben , sparen , en een beetje geluk
- luc
- Lid
Je kan niet alles in één keer kopen of het zou moeten zijn dat een verzamelaar zijn boeltje wegdoet wegens geldgebrek dan zijn er soms koopjes te doen
- asjemenou
- Moderator & Beste Avatar 2009
- Gegeven: 38 keer
- Ontvangen: 80 keer
Militariacollectie beginnen
Toen wel ja. Als ik hoor wat je vandaag de dag voor sommige zaken moet betalen dan mag je wel milijonair zijn of bereid zijn om een lening af te sluiten.luc schreef: 10-20 jaar geleden lagen de prijzen heeeeeel wat lager , en wie zegt dat een gewone arbeider dat niet kan waarmaken
Ik ben zelf als 10 jarig jochie begonnen met verzamelen. Komt waarschijnlijk door de vele verhalen van oudere familieleden die de oorlog bewust hadden meegemaakt en er actief aan deel hadden genomen. Toen was het ook makkelijker om te beginnen met verzamelen, tenslotte kocht ik toen zelfs originele WOII voorwerpen in een legerdump op de hoek!
Ik verzamelde toen hoofdzakelijk WOII Amerikaans en Brits. Ik heb ook wel naoorlogs spul gehad maar heb dat in de loop der jaren allemaal verkocht. De laatste jaren heb ik mij toegelegd op Russisch WOII.
Laatst gewijzigd door asjemenou op 27 apr 2006, 22:30, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Contacteer:
Iemand die tegenwoordig geldgebrek heeft, verkoopt het wel op Epay....luc schreef:Je kan niet alles in één keer kopen of het zou moeten zijn dat een verzamelaar zijn boeltje wegdoet wegens geldgebrek dan zijn er soms koopjes te doen
1 item op 1000 is een koopje.... de andere 999 moeten dik betaald worden...
29th Let's Go!!!!!
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Contacteer:
- asjemenou
- Moderator & Beste Avatar 2009
- Gegeven: 38 keer
- Ontvangen: 80 keer
En een mooie complete service dress van een Amerikaanse piloot.asjemenou schreef:Is deze vraag aan mij gesteld? Ja, ik heb het nog steeds en ik verkoop niets. Ik heb niet zoveel als Johan maar een WOII uniform van het 101e US Airborne heb ik nog net wel.sobel schreef:heb je nu nogsteeds WW2 amerikaans?