Hallo,
Hoe verwijder je roest van uitrustingsstukken?
Ik heb namelijk wat minte webbing stukjes liggen, maar daar zitten wat roestvlekjes op.
Hoe krijg je deze het beste eruit?
Hoe verwijder je roest van uitrustingsstukken?
- Loek D.
- Lid
- asjemenou
- Moderator & Beste Avatar 2009
- Gegeven: 38 keer
- Ontvangen: 80 keer
Roestvlekken
Het is zelfs mogelijk dat de roestvlekken op de uitrustingsstukken bloedvlekken zijn. Bloed is namelijk ijzerhoudend en lijken heel sterk op roestvlekken.
Als de vlekken al helemaal zijn opgedroogd dan kan je eventueel proberen om met een droge kledingborstel het loszittend vuil af te borstelen. Verder zou ik als ik jou was er niets aan doen. Waarschijnlijk is het roesthoudende vocht (bloed?!) al in de stof (webbing) getrokken. Wat je zeker niet moet gaan doen is er met schoonmaakmiddelen, vloeistoffen e.d. aan gaan rommelen. Ook niet met water. Met dit soort middelen richt je meer schade aan dan dat je goed doet.
Als de vlekken al helemaal zijn opgedroogd dan kan je eventueel proberen om met een droge kledingborstel het loszittend vuil af te borstelen. Verder zou ik als ik jou was er niets aan doen. Waarschijnlijk is het roesthoudende vocht (bloed?!) al in de stof (webbing) getrokken. Wat je zeker niet moet gaan doen is er met schoonmaakmiddelen, vloeistoffen e.d. aan gaan rommelen. Ook niet met water. Met dit soort middelen richt je meer schade aan dan dat je goed doet.
-
- Lid
- Sgt. Gallée
- Lid
-
- Lid
Zoals ik heb kunnen begrijpen zit het roest niet op staal maar op stof, dus hier ben je niets mee.Paul Siemons schreef:Hallo,
Misschien ben je hier iets mee:
http://www.vankaathoven-tt.nl/Ned/ned.htm
Mvg,
Paul Siemons
- the_king88
- Lid
- Contacteer: