Nieuwe aanwinsten van Markoz
-
- Lid
Nieuwe aanwinsten van Markoz
Ben net terug van een kleine beurs hier in het hoge noorden en ben toch met (volgens mij) leuk spul terug gekomen
1 Duits persoonsbewijs:
De voorkant:
De achterkant:
1 Nederlands persoonsbewijs:
1 Groepsfoto van Duitse soldaten(hele onduidelijke foto van foto, maarja.. niets aan te doen):
1 Portretfoto van een gecamoufleerde SS'er:
1 Portretfoto van een (volgens mij?) HJ jongen:
1 Duits persoonsbewijs:
De voorkant:
De achterkant:
1 Nederlands persoonsbewijs:
1 Groepsfoto van Duitse soldaten(hele onduidelijke foto van foto, maarja.. niets aan te doen):
1 Portretfoto van een gecamoufleerde SS'er:
1 Portretfoto van een (volgens mij?) HJ jongen:
- the_king88
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
-
- Lid
Hmm.. Hij is er iets van 4x per jaar, maar dit keer waren er volgens zo'n gastje maar 18 mensen geweest.. Toen was die al 2 uur bezig. Waren in totaal zo'n 10 standjes met veel duits. De volgende is dacht ik in september, maar dat kan ik wel voor je opzoeken als je wil. Als je er heen gaat zou ik wel nog even checken of hij er uberhaupt is, aangezien er nu veel riepen dat ze niet nog een keer kwamen
- the_king88
- Lid
- Contacteer:
Ow dan heb ik inderdaad niks gemist vorige keer was het ook al best rustig,
Ik was ook helemaal vergeten dat het beursje in scheemda er was.
Maar ik denk dat de mensen die het organiseren ruim van te voren moeten gaan adverteren en reclame maken,
ps. wil je de datum hebben ik heb namelijk de flyer van hun beurzen 2006 op de computer.
Als je die wilt moet je FF pb sturen of mailen
Ik was ook helemaal vergeten dat het beursje in scheemda er was.
Maar ik denk dat de mensen die het organiseren ruim van te voren moeten gaan adverteren en reclame maken,
ps. wil je de datum hebben ik heb namelijk de flyer van hun beurzen 2006 op de computer.
Als je die wilt moet je FF pb sturen of mailen
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse ~~~
- Tex
- Lid
- Contacteer:
- Tex
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
-
- Lid
Ik vind dat juist beter kleinere beurzen. Daar komen ook niet vaak de grote kapers
En zitten vaak menen die niet weten wat ze verkopen.
Natuurlijk ga ik ook naar grote beurzen. Maar bijvoorbeeld Ciney. De verkopers daar weten allemaal de waarde en wat ze precies verkopen. Op kleinere beurzen en rommelmarkten is dat vaker niet. En kan je makkelijker wat goedkopers of bijzonders tegen komen.
En zitten vaak menen die niet weten wat ze verkopen.
Natuurlijk ga ik ook naar grote beurzen. Maar bijvoorbeeld Ciney. De verkopers daar weten allemaal de waarde en wat ze precies verkopen. Op kleinere beurzen en rommelmarkten is dat vaker niet. En kan je makkelijker wat goedkopers of bijzonders tegen komen.