Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik vond dat er vooral veel replica/fake was, iig.. Waarvan ik twijfels had of het in orde was. Maar als je het met die van bedum/scheemda vergelijkt.. tjah
Mooi collectie Markoz.
Ddie drinkbus op het bovenste schap van de vitrinekast. In welke tijd en ruimte kunnen we die plaatsen. Ik heb er namelijk ook zo één maar heb die sinds ik ze heb altijd bestempelt als speelgoed.
Die zonder hoes bedoel je? Ik heb werkelijk geen idee, ik kreeg hem samen met een Duitse helm, Rode kruis doos voor krijgsgevangenen, wat encyclopedien en wat ander grut gratis van een man die kleiner ging wonen en daarom een deel van zijn verzameling weg deed. Dit is echter al jaren geleden dus hem vragen kan niet . Zodra ik er meer over te weten kom zal ik het je melden
hoeveel heb je betaald voor je jodenster ik kon er 1 kopen voor 50 euro maar dit vond ik te duur
voor de rest mooie verzameling en maak maar een engelsman
collector van 14 jaar schreef:hoeveel heb je betaald voor je jodenster ik kon er 1 kopen voor 50 euro maar dit vond ik te duur
ze gaan voor ongeveer 200 euro per stuk... origineel dan he...
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
collector van 14 jaar schreef:hoeveel heb je betaald voor je jodenster ik kon er 1 kopen voor 50 euro maar dit vond ik te duur
ze gaan voor ongeveer 200 euro per stuk... origineel dan he...
Al de sterren die mij ooit zijn aangeboden (ik ben er een tijd lang opzoek naar geweest) kosten rond de 180 - 200 euro, dit ook naar de staat, en of het is uitgeknipt uit een jas of origineel ongenaaid is.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''