Verzameling van Jonas. Mei 2007 update! 67 jaar gelede!!
- Jonhy Frost
- Lid
- Jonhy Frost
- Lid
C works was me vanmorgen te snel af...Haplo schreef:Voorlopig zie je er toch niks van.
Geeft natuurlijk wel een goed gevoel als een een mooie begin jaren 40 koppelop zit.
Maar het lijkt nu wat en nu kan je rustig op zoek naar een mooi gedateerde.
Hij heeft een britse koppel voor 80 cent gekocht op zo'n plaatselijk rommelmarktje
Nu moet ik maar effe met hem gaan onderhandelen.
Laatst gewijzigd door Jonhy Frost op 28 mei 2006, 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Remember, behind the enemy lines you can only trust in three things...
Your squad, your weapon and your God.
Your squad, your weapon and your God.
- Loek D.
- Lid
Jonhy, laat ik eens aardig doen:
Ik kom hem je straks GRATIS brengen!
Volgens mij is hij na-oorlogs> Nederlands Indië soldaat, maar mijn opa is daar ook naartoe geweest met een MKIII helm en een Dennison smock.
Zie je over een half uurtje... Dan naar Margraten toe.
(Heb zelfs trouwens een waarschijnlijk post-war M8 scabbard voor M3 mes gekocht.)
Ik kom hem je straks GRATIS brengen!
Volgens mij is hij na-oorlogs> Nederlands Indië soldaat, maar mijn opa is daar ook naartoe geweest met een MKIII helm en een Dennison smock.
Zie je over een half uurtje... Dan naar Margraten toe.
(Heb zelfs trouwens een waarschijnlijk post-war M8 scabbard voor M3 mes gekocht.)
- Jonhy Frost
- Lid
- Jonhy Frost
- Lid
- Jonhy Frost
- Lid
- Jonhy Frost
- Lid
- Jonhy Frost
- Lid
Jammer, dan is het binnewerk naw. nl naoorlogs.Jonhy Frost schreef:Ik heb het binnenwerk er uit gehaald, maar er is nergens een datering te vinden, alleen is ie maat 50 gestempeld...Edgar schreef:Is het MK II binnewerk gedateerd?
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Britse veldflessen zijn op de vilt stof nooit gedateerd. Wel kun je datering vinden op het draaghoesje.
De veldfles zelf kan wel gedateerd zijn. Maar omdat de viltstof er omheen zit kun je dit niet zien. Staat namelijk op de bodem.
Bij de Canadese veldflessen kan er wel een stempel op het vilt staan op de onderzijde. Maar hier kun je 9 van de 10 keer niks van maken.
De veldfles zelf kan wel gedateerd zijn. Maar omdat de viltstof er omheen zit kun je dit niet zien. Staat namelijk op de bodem.
Bij de Canadese veldflessen kan er wel een stempel op het vilt staan op de onderzijde. Maar hier kun je 9 van de 10 keer niks van maken.
- Jonhy Frost
- Lid