Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik was vandaag naar Duiven geweest om mijn Duitse pop wat completer te maken (ik had al wat van de uitrusting maar niet zo veel)
ik heb vandaag een koppelriem gekocht een overjas een brötbeutel en een zeltbahn met alle knopen en touwtjes erop,
hier wat foto's (ik hoop dat jullie dit wat vinden:P)
bartdb4 schreef:Ik was vandaag naar Duiven geweest om mijn Duitse pop wat completer te maken (ik had al wat van de uitrusting maar niet zo veel)
ik heb vandaag een koppelriem gekocht een overjas een brötbeutel en een zeltbahn met alle knopen en touwtjes erop,
hier wat foto's (ik hoop dat jullie dit wat vinden:P)
Ik heb m nu net met veel moeite aangekleed dus laat het zo ff., deels is de binnen voering eruit gehaald maar de stempel is er nog. ik zal morgen wat meer foto's posten van de buitenkant.
Mooi spul hoor Bartdb4.
Je zegt dat je dat affe gaat vervangen door een Y riem. Je kunt ook beiden doen. Dat heb ik op mijn mantel. Ziet er ook erg leuk uit. Maar weet niet of je deze riempjes heb voor je affe.
hallo,
Vandaag ben ik met jeroen naa rHuizen geweest.
Ik heb een Orginele Y-riem en een Orgineel Wehrmacht schuitje gekocht.
Ik heb nog geen foto van de Y-riem.
Dat is zeker goedkoop!
Het gemiddelde Heer schuitje is al gauw 250,- of hoger.
Zeker laat oorlogs dan, 1945 ofzo?
voor 125,- moet er eigenlijk wel wat mis mee zijn
Wouter schreef:Dat is zeker goedkoop!
Het gemiddelde Heer schuitje is al gauw 250,- of hoger.
Zeker laat oorlogs dan, 1945 ofzo?
voor 125,- moet er eigenlijk wel wat mis mee zijn
dat hoeft helemaal niet hoor,
ik heb ook voor 25,- op een beurs een duitse helm gekocht.