steelhandgranaat
-
- Lid
steelhandgranaat
Is het eigenlijk toegestaan zo'n duitse nep-steelhandgranaat in huis te hebben; op een pop of zo? Is valt dat ook onder de wapenwet-net als plastic pistooltjes enz..?
- Darryl
- Lid
Waar woon je? Nederland? Dan mag het volgens mij niet...
Maar, je mag meen ik wel weer die Duitse oefenhandgranaten hebben, die houten dingen. Dit weet ik allemaal niet zeker, ik heb de wapenwet al vaak doogelezen, maar begrijp er nog vrij weinig van.
Maar, je mag meen ik wel weer die Duitse oefenhandgranaten hebben, die houten dingen. Dit weet ik allemaal niet zeker, ik heb de wapenwet al vaak doogelezen, maar begrijp er nog vrij weinig van.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
- pvt_Ed
- Lid
- Loek D.
- Lid
Peter schreef:Dan ook niet...779 schreef:Lijkt mij logisch dat als imitatie (plastic) wapens verboden zijn, dat namaak granaten ook verboden zijn. Tenzij je steelgranaat oranje of knalblauw is?
779
Maar ik kocht in de plaatselijke "alles-winkel" een blauwe Walther PPk die eigenlijk precies gelijk was aan een echte, zonder dopje in de loop ofzo! (werkende metalen haan/trekker enz.)
-
- Lid
- Contacteer:
Dus????C. Works schreef:Peter schreef:Dan ook niet...779 schreef:Lijkt mij logisch dat als imitatie (plastic) wapens verboden zijn, dat namaak granaten ook verboden zijn. Tenzij je steelgranaat oranje of knalblauw is?
779
Maar ik kocht in de plaatselijke "alles-winkel" een blauwe Walther PPk die eigenlijk precies gelijk was aan een echte, zonder dopje in de loop ofzo! (werkende metalen haan/trekker enz.)
Alsof die mensen alle wetten doorgelezen hebben en weten wat wel en niet mag....
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Een dergelijk speelgoedpistool mag dus ook niet.Dean- schreef:Dus????C. Works schreef:Peter schreef:Dan ook niet...
Alsof die mensen alle wetten doorgelezen hebben en weten wat wel en niet mag....
Daar is 'ie weer!
-
- Lid