steelhandgranaat
- SiNiStEr
- Lid
Het is niet helemaal waar wat de anderen allemaal zeggen. Je mag een steelhandgranaat namelijk wel hebben als hij over dwars doorgezaagt is. Niet dat het hele ding dan ook nog maar iets waard is, maargoed op deze manier kan het dus evt. wel.
Houten replica's mag je ook hebben mits de kop van de granaat maar wel een stuk afgezaagd is zodat te zien is dat de kern van hout is. Op deze manier is hij nog wel redelijk te gebruiken om achter een koppel of in een laars te steken daar het niet echt zal opvallen als je hem een beetje slim plaatst.
Ik weet echter niet hoe het met rook(steel)granaten zit...
Houten replica's mag je ook hebben mits de kop van de granaat maar wel een stuk afgezaagd is zodat te zien is dat de kern van hout is. Op deze manier is hij nog wel redelijk te gebruiken om achter een koppel of in een laars te steken daar het niet echt zal opvallen als je hem een beetje slim plaatst.
Ik weet echter niet hoe het met rook(steel)granaten zit...
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
- the_king88
- Lid
- Contacteer:
Jah een granaat in 2 helften gemaakt is wel legaal,
Net zoals een handwapen die mag wel in nederland mits hij door de midden is gezaagt en op een plankje is bevestigd,
Maar dit is natuurlijk doodzonde om zo`n wapen te gaan verneuken
Net zoals een handwapen die mag wel in nederland mits hij door de midden is gezaagt en op een plankje is bevestigd,
Maar dit is natuurlijk doodzonde om zo`n wapen te gaan verneuken

~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse
~~~

- the_king88
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
Hiermee bedoel ik: Als je een cowboy pistooltje voor carnaval koopt. Das goed van echt te onderscheiden. Die zijn gewoon legaal.Peter schreef:Nee hoor, al is het pimpelpaars dan nog is het verboden. Immers kan men het geschikt maken voor dreiging! Tamelijk eigenaardig, daar het geen wapen is in feite...pionier schreef:Ja ligt eraan in hoeverre hij van echt te onderscheiden is.
En van een granaat doormidden wel legaal. Dat klopt volgens mij. Maar zoiets zou ik in ieder geval al niet hoeven. Denk ook dat Ray een hele bedoeld..