Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Als ze iemand met een wapen zien lopen, maken ze een foto van het nummerbord, sturen ze door naar de politie aan de grens. Die vangt de auto's met de doorgegeven nummerborden op.
Of...ze pakken willekeurige auto's...
Hoe kom je aan die informatie?!
Het lijkt mij logischer als ze van iedere 'buitenlander (lees Nederlander)' het kenteken fotograferen bij aankomst op de beurs, en aan het einde van de dag steek proefs gewijs mensen aanhouden bij de grens waarvan ze weten dat ze op de beurs zijn geweest. Maar ik weet dit niet natuurlijk, vandaar de vraag waar je die informatie vandaan hebt? Hoe ze dit soort controles aanpakken lijkt me niet iets wat ze in het nieuws vertellen.
Zo word dat gedaan (ten minste op Ciney). Bij wegrijden word foto gemaakt en doorgestuurd naar de politie aan de grens. Maar zolang je niks te verbergen hebt, who cares.
Ik denk wel dat die avond of de dag erop weer in de krant/nieuws staat: Nederlanders opgepakt na WAPENbeurs wapenbeurs, belachlijk. Stelletje ********
Wat is het probleem dan als er ook mensen van een ander forum zijn? De Tiger is daar een centraal punt.
Anders doen wij wel 2 meter van de tiger af. Moet wel genoeg animo zijn voor de meeting. (zullen wel weer dezelfde die-hards als vorige keer ciney zijn )
Hehe, De kerel met het petje Ik denk dat er niet veel animo is voor de meet. Ik wip in ieder geval toch even om 11 langs. Kan best zijn dat vanavond/morgen er nog mensen zijn die dit lezen en ff gaan.