La Gleize 2006
- asjemenou
- Moderator & Beste Avatar 2009
- Gegeven: 62 keer
- Ontvangen: 107 keer
La Gleize
Volgend jaar beter dan maar voor mij. Ik wilde zondag wel gaan maar ik kwam zaterdagavond (nacht) een beetje laat thuis.
Was er nog Russisch spul te vinden of hebben jullie daar niet zo op gelet?
- Polte
- Lid
@asjemenou, heb enkel russisch zien liggen maar of het WOII was etc. heb ik niet op gelet, als ik überhaupt het verschil zou kunnen zien.
@pionier, hoezo denk je dat het tegenvalt voor mij?
@pionier, hoezo denk je dat het tegenvalt voor mij?
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
wo die Sonne scheint
sind wir gefangen
-
- Lid
- Alex
- Beste Signature 2007
Er lag voor zover ik zag geen Russisch uit WO2, wel veel na-oorlogs Russisch uit de Koude Oorlog. Wat ROA betreft, ik heb een prachtig exemlaar in m,n handen gehad! 100% orgineel, de mot had -wat ik wel grappig vond- een gaatje gevreten door zowel het ROA embleem als de stof van de mouw eronder maar dat was dan ook de enige "schade". Ikzelf verzamel geen As-Mogendheden maar wilde het item wel eens bekijken omdat ik dergelijke items niet elke dag tegenkom! Verder ben ik niets Russisch of daaraan gerelateerd daaraan uit WO2 tegengekomen.
Daar is 'ie weer!
- Polte
- Lid
Hmm toch eens kijken, wie weet. Hoeft niet alleen munitie te zijn wie weet ook andere leuke dingen. is de beurs groot genoeg voor lijkt mij iig.pionier schreef:Erg ligt wel wat munitie, maar de prijzen daarvoor zijn niet meer leuk. Slechts 1 kraampje (1e hal, 2e gedeelte links tegen de muur) heeft leuke bodemvondsten en ammo voor normale prijzen. Natuurlijk is het aanbod iets groter maar in vergelijk denk ik dat La Gleize je meer gaat bevalt.
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
sind wir gefangen
wo die Sonne scheint
sind wir gefangen
-
- Lid
Re: La Gleize
Er lagen wel wat russische grenadesasjemenou schreef:Volgend jaar beter dan maar voor mij. Ik wilde zondag wel gaan maar ik kwam zaterdagavond (nacht) een beetje laat thuis.
- Polte
- Lid
-
- Lid
alex,
kettenkrad was een naoorlogse uit 47,heb ff met de man gebabbeld,ik ben namelijk als ik het zo mag zegge kettenkrad gek en ben bezig met het helpen van het restaureren van een kk van een maatje van me.leuk ding maar ontbrak veel aan.en jammer van de knipperlichten op de voorspatborden
voor mij was la gleize zeeer geslaagd.veel leuk spul gevonden.was zaterdagmiddag al weze shoppe daaro
groetjes
karel
kettenkrad was een naoorlogse uit 47,heb ff met de man gebabbeld,ik ben namelijk als ik het zo mag zegge kettenkrad gek en ben bezig met het helpen van het restaureren van een kk van een maatje van me.leuk ding maar ontbrak veel aan.en jammer van de knipperlichten op de voorspatborden
voor mij was la gleize zeeer geslaagd.veel leuk spul gevonden.was zaterdagmiddag al weze shoppe daaro
groetjes
karel