Rutger's nieuwe aanwinsten
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
Nee, hoeft van mij niet.Haplo schreef:Probeer ze wat bij te schaven of zagen zodat ze de vorm van een charger met patronen krijgen.
Zo ziet een bandoleer gevuld met echte patronen eruit.. Niet zoveel verschil dus.. Soms zaten er ook nog kartonnetjes om de clips heen, zodat ze bijna vierkant waren. Laat het dus zo

At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
We will remember them.
- the_king88
- Lid
- Contacteer:
Plaatje doet het niet?Michiel M. schreef:Nee, hoeft van mij niet.Haplo schreef:Probeer ze wat bij te schaven of zagen zodat ze de vorm van een charger met patronen krijgen.
Zo ziet een bandoleer gevuld met echte patronen eruit.. Niet zoveel verschil dus.. Soms zaten er ook nog kartonnetjes om de clips heen, zodat ze bijna vierkant waren. Laat het dus zo
Mvg/Best regards, Sipke
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
- rutger
- Lid
Hallo,
Sorry voor de late reactie
. Heb het nogal druk gehad met werken. Iedereen erg bedankt voor de handige tips en andere reacties
.
rutger
Sorry voor de late reactie

rutger
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''
Nelson Mandela
Nelson Mandela
- rutger
- Lid
Mijn nieuwe aankoopjes. Heeft mij in totaal een tientje gekost.

Weet iemand trouwens van welk land deze filter komt? En of het een civiele is of een militaire. Alvast bedankt!

Weet iemand trouwens van welk land deze filter komt? En of het een civiele is of een militaire. Alvast bedankt!

'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''
Nelson Mandela
Nelson Mandela
- rutger
- Lid