weer eens een update, ik neem een kleine greep uit m'n laatste aanwinsten:
foto's uit dordrecht, omstreeks juni/juli 40 gemaakt in dordrecht, in allen op de foto afgebeelde graven rusten duitsers omgekomen bij de inval in Nederland. (mochten er geintreseerden zijn voor aankoop PB me)
In het kader van een kleine artillerie collage heb ik wat foto's, feldpost en andere documenten van artilleristen verzameld, hiervan ga ik een grote a2 formaat collage van maken, fotocopy trekken en inlijsten!
alvast een kleine impressie van zaken die ik daarin ga verwerken:
de sterbebilder zijn niet allemaal van artilleristen, ik had nog niet eerder foto's hiervan geplaatst dus vandaar even bij dit topic. Ze zijn gecatagoriseerd per land, heb van de meeste landen in ieder geval 1 exemplaar (ook van alle legeronderdelen muv. de ss) en ben nu alle onderscheidingen (heer) aan het bijwerken.
tevens nog een broek gekocht, weet nog niet helemaal hoe ik deze ga verwerken, maar dat komt wel!
Verder nog wat broodzakvulling:
En een anvulling aan mijn duitse keizerrijk collectie:
militairpas en soldbuch, er zit ook nog een entlassungschein uit 1880 aan te komen en enkele 1870-1971 documenten.
last but not least, een kleine 8 tal titels voor op de boekenplank. "Krieg" van Richard Heijster wil ik jullie niet onthouden! Super! En "slagvelden van Wereldoorlog 1" van Peter Barton (cadeautje van m'n vriendin!) is ook een aanrader!