(deze staan wel eens op Marktplaats te koop -een man uit Geleen-. Verder staan ze wel eens voor 20 euro per 50 stuks meen ik op de eBay)Goemperd schreef:Mooie abzeichen, waar heb je dat ding waar die abzeichen op staat vandaan?
Aanwinsten Michiel
-
- Lid
- michiel01
- Lid
@ goemperd de staanderdtjes heb ik eens via internet bij een particulier gekocht.
@ pionier, bedankt!
De foto's van mijn nieuwe medailles moeten even op zich laten wachten. Maar heb alwel een paar overzichtsfoto van mijn uniformen op mn buste:

Zoals jullie zullen zien, is een groot deel van de uitrusting op de poppen hetzelfde. Afgelopen deel is een deel van mijn verzameling verhuisd naar een nieuwe(grotere)locatie. Ik had om die reden nog niet alles bij de hand bij het maken van de foto's. Ik heb voldoende uitrusitng om 4 mannen uit te rusten.
@ pionier, bedankt!
De foto's van mijn nieuwe medailles moeten even op zich laten wachten. Maar heb alwel een paar overzichtsfoto van mijn uniformen op mn buste:

Zoals jullie zullen zien, is een groot deel van de uitrusting op de poppen hetzelfde. Afgelopen deel is een deel van mijn verzameling verhuisd naar een nieuwe(grotere)locatie. Ik had om die reden nog niet alles bij de hand bij het maken van de foto's. Ik heb voldoende uitrusitng om 4 mannen uit te rusten.
- Justin
- Lid
- Jonhy Frost
- Lid
- SiNiStEr
- Lid
Mooi spul Michiel, alleen jammer dat te zien is dat je de uniformen en uitrusting er wat snel opgedrukt hebt doordat bijv. het koppelslot niet midden-voor zit enzo. Had er net nog wat mooier uit gezien als dit wel goed gebeurd was. Maar het spul ziet er verder super uit! 

'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
- michiel01
- Lid
Ja ik had erg weinig tijd, ik moest in erg korte tijd alles en nog voor een laatste conservatie controleren en alles opbergen en op de pop zetten.
Achteraf wel spijt van maar de volgende keer dat ik thuis kom maak ik nieuwe foto's, onder meer met de goeie koppelsloten en gasmakerbus en wat andere verbeteringen.... het kan altijd beter
Daarom ben ik ook altijd blij met commentaar!
@ Iedereen, bedankt voor de positieve feedback!
@ jonhy frost, waarom speciaal de zeltbahn als ik vragen mag...?
Achteraf wel spijt van maar de volgende keer dat ik thuis kom maak ik nieuwe foto's, onder meer met de goeie koppelsloten en gasmakerbus en wat andere verbeteringen.... het kan altijd beter

Daarom ben ik ook altijd blij met commentaar!
@ Iedereen, bedankt voor de positieve feedback!
@ jonhy frost, waarom speciaal de zeltbahn als ik vragen mag...?
- Jonhy Frost
- Lid
Ik vind het gewoon een hele mooie, en ik vind zeltbahnen(of wat is het meervoud?) sowieso erg appart; tent, smock, regenjas allemaal bij elkaar en dat in 2 zijdige camouflage en elke soldaat had er een....ik vind het personlijk een geweldige 'uitvinding'. maar ik begrijp dat het waarschijnlijk het goedkoopste duitse kledingstuk.
Remember, behind the enemy lines you can only trust in three things...
Your squad, your weapon and your God.
- michiel01
- Lid
Ja het is inderdaad het meest goedkope kledingstuk (als het niet eigenlijk een uitrustingstuk is) echter gezien het (gebrek aan) comfort van het dragen op voorgeschreven wijze lijkt het me onwaarschijnlijk dat men er en mass mee gelopen heeft.... Om die reden ga ik mijn buste als zodanig toch anders aankleden..... (dus wordt het een spliter of sumpftarnjas)
Maar bedankt voor je reactie!!
Michiel
Maar bedankt voor je reactie!!
Michiel
- Jonhy Frost
- Lid
Spliter en sumpftarnjassen zijn ook weer van die 'ruige' duitse camo kleding. Als ik zwom in het geld stond er hier ook al een duite pop. maar ja, ik heb nu eenmaal een andere verzamel richting 'gekozen'.
Maar nogmaals, erg mooie collectie, hoe lang ben je al bezig??
Maar nogmaals, erg mooie collectie, hoe lang ben je al bezig??
Remember, behind the enemy lines you can only trust in three things...
- the_king88
- Lid
- Contacteer:
- michiel01
- Lid
Ik heb vroeger wel "wat" gedaan met verzamelen maar allemaal erg minimaal ben nu iets langer dan een jaar bezig met serieus verzamelen. Dus literatuur aanschaffen en van daaruit werken. Ik probeer nu thematisch te gaan werken qua uitrustingstukken en zo enkele setjes te completeren en daarbij de uniformen te kopen als ik ze "tegenkom".
Ik heb het voordeel dat ik goed verdien en maar minimale kosten heb, ik houd per maand genoeg over voor mn verzameling.
Ik heb het voordeel dat ik goed verdien en maar minimale kosten heb, ik houd per maand genoeg over voor mn verzameling.
- Alex
- Beste Signature 2007
- michiel01
- Lid