Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
...gereduceert tot vlammendemper.
Maar zeker goed voor de collectie. Inmiddels een M7 launcher in Ciney op de kop getikt. Moet nog wel een beetje opgeknapt worden.
Nieuw in de collectie:
Ziet er wel heel erg mooi uit.
Wel een leuk idee om alles van een M1 bij elkaar te zoeken.
Is trouwens ook nagal wat.
Alles natuurlijk oorlogs gedateerd naam ik aan?
Haplo schreef:Alles natuurlijk oorlogs gedateerd naam ik aan?
Vast wel van elke oorlog 1
Nee er zitten ook dingen tussen wat na WO2 is, De garand is ook na WO2 nog geproduceert, dus zo ook diverse items.
Bovendien werd niet alles van een datum voorzien.
De 'opzet' stuken heb ik aan een test onderworpen.
Als test munitie gebruikt: BARNAUL als er iets is wat vlammen geeft is het dit merk wel.
De M2 flash hider ligt er helaas na 3 schoten al af.
De M7 flash hider blijft goed zitten, waarschijnlijk omdat deze een pin heeft die in de gascylinder lock screw steekt en ook niet van 'gestamped' plaatmateriaal is zoals de M2.
Iedergeval reduceren beide dempers de vlam tot nihil!
De M7 launcher dempt ook, en laad niet door na elk schot. Hetgeen ook de bedoeling was om zo de granaat extra stuwkracht te geven.
johan willaert schreef:Vraagje: Heb je als linkshandige schutter geen last van de uitwerping van hulzen en clips?
Mijn maat schiet hier, ik heb 'm nog nooit horen klagen over de hulzen en clips. Ik zie 'm wel vaak stuntelen met grendelgeweren. Ik zelf ben rechtshandig.