Mening over militariabeurzen.

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.

Mijn mening over de militariaverzamelbeurzen...:

Peiling eindigde op 27 jan 2004, 19:17

Niks voor mij! Als ik troep wil zien ga ik wel naar de vuilnisbelt!
1
6%
Wel leuk, als ik niet zo ver hoefde te rijden ging ik er wel heen.
10
56%
Echt super! Ik ben er altijd!
6
33%
Voor mij hoeven die beurzen niet hoor...geef mij het Internet maar, daar haal ik het wel vanaf!
1
6%

Totaal aantal stemmen: 18

Bjorn
Lid

Mening over militariabeurzen.

Bericht door Bjorn »

Om te weten te komen wat jullie nou van militariabeurzen vinden, heb ik deze Poll ff gestart...

Bjorn.
Laatst gewijzigd door Bjorn op 20 jan 2004, 19:21, 2 keer totaal gewijzigd.
Roel R.
Lid
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Doordat de meeste beurzen voor mij vanuit limburg slecht te bereiken zijn, en omdat ik nog niet zolang verzamel ben ik nog nooit op een beurs geweest!
Bjorn
Lid

Bericht door Bjorn »

Dat is waar.
Het is een feit dat er meer beurzen zijn in het midden des lands dan in het Noorden, helaas.... :cry:

Moet ik weer 2 uur reizen voor een fatsoenlijke beurs... :|

Bjorn.

Moderators, Proos, kun je de Poll-vragen niet wijzigen; of er wat toevoegen? Want ik wou er eigenlijk nog wat bij toevoegen, maar dat lukt nou niet meer. :?
Ernst-H
Lid

Bericht door Ernst-H »

Mijn ervaringen met verzamelbeurzen heb ik reeds vastgelegd in het volgende artikel: http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=1318

Voor de rest ga ik er naartoe voor een bak koffie met vrienden en het ontmoeten van kennissen/dealers die vaak wel wat voor me mee hebben genomen waardoor ik over het algemeen telkens weer teveel geld uitgeef :roll: 8)
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
Bjorn
Lid

Bericht door Bjorn »

Roel R. schreef:Doordat de meeste beurzen voor mij vanuit limburg slecht te bereiken zijn, en omdat ik nog niet zolang verzamel ben ik nog nooit op een beurs geweest!
Ik ben ongeveer 10, 12 keer naar een beurs geweest, 1 keer naar Huizen, een keer naar Schaarsbergen en verder alleen maar naar ''Bedum-Beurs'' :P

Bjorn.

(Die in Bedum is echt ongelooflijk klein, en er is haast niks te vinden :cry:
Glenn Janssens
Lid

Bericht door Glenn Janssens »

Mijn ervaringen met militariabeurzen is niet echt rooskleurig te noemen.
Teveel rommel,teveel fake en overgeprijsd.
Verborgen schatten vindt je dan ook nooit of zelden op een militariabeurs.
Geef mij maar van vrienden,internet en rommelmarkten.

Adrian.
Peter M
Lid

Bericht door Peter M »

Ik vind militariabeurzen over het algemeen heel gezellig als je ze bezoekt met medeverzamelaars, of er nu veel repro ligt of niet. Ik ben nog een beginner, dus ik heb altijd bij te leren, en willen we dat niet allemaal? :)
Daarna nog een vochtige consumptie en alweer een geslaagde voormiddag.
robin.h
Lid
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Ik ben er nog nooit naar 1 geweest,dat komt omdat ik namelijk in het zuiden van limburg woon(maastricht).En de meeste beurzen liggen toch allemaal 150kilometer verder in het noorden,dus dat is best wel lang rijden.Ik heb dus alles van internet gekocht.(en gekregen van mijn opa enzo)

Robin
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
laurens
Lid

Bericht door laurens »

Ik vind het toch iedere keer weer spannend. Hopen dat er wat tussen deze keer.
En hoewel het vaak niets is, ga ik altijd weer met veel zin, want het heeft me toch vaak leuke dingen opgeleverd waar ik bij een dealer toch het veelvoud voor kwijt was geweest.

Aangezien ik SA verzamelaar ben, heb het dan eigenlijk vooral over boekjes,foto's en dergelijke.
Helaas vind je hier praktisch geen uniformen of hoofddeksels. Bovendien ervaar ik Politiek als het moeilijkste terrein qua verzamelen.

Hartelijke groet,
Laurens
Timo
Lid

Bericht door Timo »

opzich wel leuk als je met mensen gaat die er verstand van hebben
Starting up again
Ernst-H
Lid

Bericht door Ernst-H »

Timo, je moet er zelf ook wel een beetje verstand van hebben hoor ;) :P :roll:
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
Mattie
Lid

Bericht door Mattie »

Te duur, te veel troep en te veel oneerlijke verkopers, maken het voor mij super oninteressant.
Schiet toch op man; 't is bijna week-end, ik wil gaan zuipen!
Mooyman
Lid

Bericht door Mooyman »

Mijn menig over beurzen is eigenlijk wel bekend, er wordt natuurlijk een hoop aangeboden en ja dan is de kans ook groot dat er spullen tussen liggen die niet zijn wat de verkoper er van zegt/weet.
Voor mij is het dan ook juist de uitdaging wel het door mij verlangde, originele, item te vinden.

Ook is de sfeer altijd goed en ontmoet ik een hoop verzamel vrienden en kennissen.
Ook maak ik meestal afspraken met mensen die iets van mij kopen, daar die meestal toch aanwezig zijn en dan niet, exstra, hoeven te reizen om hun item op te halen.
En soms sta ik zelf eens met een stand.
Bezoek dan ook zo'n 20 beurzen per jaar.
Mattie
Lid

Bericht door Mattie »

Is U dan een handelaar Mooyman? .....
Schiet toch op man; 't is bijna week-end, ik wil gaan zuipen!
Timo
Lid

Bericht door Timo »

Timo, je moet er zelf ook wel een beetje verstand van hebben hoor
ja natuurlijk moet dat maar het is leuker als je met iemand gaat die er nog meer verstand van heeft kun je veel leren
Starting up again
Plaats reactie