Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Na de vorige thread van mij over de bunkerbodemvondst, werd die door een aantal mensen compleet uitgemolken. Ik heb daar nu geen zin in, maar moest toch even mijn vondsten aan jullie laten zien. Sommigen van jullie Duitse verzamelaars zullen het al wel gezien hebben op W.A.F. ,de anderen nog niet. Ik heb al een topic geopend op W.A.F., na een week al 10 pagina's reacties(143 stuks) en 6179 keer bekeken... Aangezien ik geen zin heb om alles weer opnieuw te typen en te laden en mijn verwachting is dat jullie wel Engels kunnen, bij deze de link: http://www.wehrmacht-awards.com/forums/ ... p?t=167642
Groetjes,
Karel
[Edit Sjoerd] Let op je taalgebruik. alles wat blauw is was fout of niet aanwezig. Let er op [/edit]
Ik was dit nog niet tegengekomen daar,
Ik kan niet echt goed engels dus heb ik eerst de plaatjes maar gauw bekeken en klein stukje gelezen.
en dit is gewoon sprakeloos en dit trek je nog uit de nederlandse grond ?
Ongelovelijk hoor en als je nog verder gaat succes he.
ik ga nu even weer op bed lees het een ander keer goed door als ik even tijd heb.
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse ~~~
whscharfschützen schreef:Hey
its in the very south of the netherlands or you can call it LIMBURG (thats another 3th world country) best wishes
karel
whscharfschützen schreef:Oke guys we´ve got helmets enough,shall we do the helmet test with the kettekrad?shall the helmet be crushed or not???what do you guys think give me your opinion
whscharfschützen schreef:fj helmet after laying a couple of days in the waterto loosen the dirt..
Kan aan mij liggen (hou me dan ook niet bezig met het zoeken naar bodemvondsten), maar lijkt mij dat er toch betere methodes zijn om zand/modder van een bodemvondst af te halen.
whscharfschützen schreef:Hey
its in the very south of the netherlands or you can call it LIMBURG (thats another 3th world country) best wishes
karel
whscharfschützen schreef:Oke guys we´ve got helmets enough,shall we do the helmet test with the kettekrad?shall the helmet be crushed or not???what do you guys think give me your opinion
whscharfschützen schreef:fj helmet after laying a couple of days in the waterto loosen the dirt..
Kan aan mij liggen (hou me dan ook niet bezig met het zoeken naar bodemvondsten), maar lijkt mij dat er toch betere methodes zijn om zand/modder van een bodemvondst af te halen.
Er zijn legio voorbeelden om modder van een helm te verwijderen. Maar ik had hem in het water gelegd, anders droogt het binnenwerk uit. Ik heb hem nu inmiddels mooi ingespoten met olie. Het leerwerk is super soepel gebleven.
Over limburg: dat was even om een bepaald iemand te zieken. Dus alleen voor die limbo...
Groetjes,
Karel
[Edit Sjoerd] Let op je taalgebruik. Alles wat blauw is was fout of niet aanwezig. De spelling in je berichten moet echt beter [/edit]
Polte schreef:Komt toevallig uit de omgeving van Zeist? (zal geen exacte locaties noemen)
Beschadigde gasmaskerbussen.. gasmaskers, bakelieten verrekijker kokers.. beschadigde helmen....
Komt me heel bekend voor.... als dit de plek is die ik denk dat het is.....wat ik haast wel zeker aan het denken ben....
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...