Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ja ik dacht het ook te zien, was alleen niet zeker erover
Als die nr gelijk is, is hij meer waard. Tegenwoordig geven ze er veel voor. Denk dat deze rond de 70-80 waard is. Met koppelschoen natuurlijk nog meer.
Leuke bajonet hoor!
En het is inderdaad een duitse bajonet voor de k98.
Is hij nog geblauwd of niet?
En een bajonet die nummergelijk is en niet geslepen is,
leveren tegenwoordig wel meer op als als 70 euries
Hoeveel heb jij ervoor betaald als ik mag vragen? want als hij van een rommelmarkt komt zal het vast een koopje zijn geweest
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse ~~~
Bij Ciney durven ze er 150 voor te vragen. In Nederland ligt de prijs wat redenlijker. DEnk dat Sinister de juiste waarde eraan heeft gehecht van een 80 euri's.
schede en lemmet nummergelijk ja!maar is de druk knop ook nummergelijk??dat vergeten mensen nogwel eens.ik heb namelijk een bajo die op schede en lemmet gelijk is maar in de drukknop staat ander nummer.hoe zie je die==druk de knop in en aan de andere zijde komt er wat uit waar een nummer op hoort te staan.is iig wel zo bij al mijn bajos.
Hey jah dat wist ik zelfs nog niet.
Als ik de ronde kant in druk dan kan ik op de rechthoekige kant die eruit komt een nummer zien.
Die is gelijk aan me nummer van de bajo en schede dat heb ik zelfs nooit geweten!
Weer iets geleerd dus.
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse ~~~
whscharfschützen schreef:schede en lemmet nummergelijk ja!maar is de druk knop ook nummergelijk??dat vergeten mensen nogwel eens.ik heb namelijk een bajo die op schede en lemmet gelijk is maar in de drukknop staat ander nummer.hoe zie je die==druk de knop in en aan de andere zijde komt er wat uit waar een nummer op hoort te staan.is iig wel zo bij al mijn bajos.
groetjes
karel
Bij beide k98 bajonetten van mij, staan daar geen nummers???