kan iemand mij helpen?

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gesloten
Gebruikersavatar
luuk wo2
Lid
Berichten: 138
Lid geworden op: 18 aug 2006, 15:50
Locatie: arnhem

kan iemand mij helpen?

Bericht door luuk wo2 »

hallo

ik ben nieuw op dit forum en ik wil foto's van mijn verzameling op het forum zetten maar ik weet niet hoe het moet kan iemaned me helpen :?:

gr. luuk
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Hey Luuk,

voor je fotoprobleem:

sobel schreef:oke hier komt hoe plaats ik een foto in 5 stappen!


stap 1!

surf naar http://www.imageshack.us.

stap 2!

klik op bladeren en zoek het fotobestand op in je computer dat je wilt uploaden.

stap 3!

klik op het pictogrammetje host it!, en wacht tot de volgende pagina is geladen.

stap 4!

nadat de volgende pagina is geladen zie je diverse balkjes met daarin de url van je afbeelding, kies hierbij Thumbnail for forums (1)

stap 5!

zorg nu dat de tekst in het vakje Thumbnail for forums (1) word geselecteerd, druk op ctrl C en vervolgens in het vakje waar je je reactie schrijft op het forum ctrl V

bij het plaatsen van je bericht zie je automatisch de foto!


veel succes!


Sobel
:)
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
luuk wo2
Lid
Berichten: 138
Lid geworden op: 18 aug 2006, 15:50
Locatie: arnhem

Bericht door luuk wo2 »

sobel schreef:Hey Luuk,

voor je fotoprobleem:

sobel schreef:oke hier komt hoe plaats ik een foto in 5 stappen!


stap 1!

surf naar http://www.imageshack.us.

stap 2!

klik op bladeren en zoek het fotobestand op in je computer dat je wilt uploaden.

stap 3!

klik op het pictogrammetje host it!, en wacht tot de volgende pagina is geladen.

stap 4!

nadat de volgende pagina is geladen zie je diverse balkjes met daarin de url van je afbeelding, kies hierbij Thumbnail for forums (1)

stap 5!

zorg nu dat de tekst in het vakje Thumbnail for forums (1) word geselecteerd, druk op ctrl C en vervolgens in het vakje waar je je reactie schrijft op het forum ctrl V

bij het plaatsen van je bericht zie je automatisch de foto!


veel succes!


Sobel
:)
bedankt sobel! :)
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Probleem is opgelost zo te zien. Dus dan doen we dit topic op slot.
Gesloten