Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
dit amerikaans life vest heb ik gevonden in de grond samen met drie andere life vesten ze zijn nog goed in staat en ze zijn nog gestempeld 1943(properety of us air force) naast de vesten heb ik ook en droppingsparachut gevonden groeten
Laatst gewijzigd door soldier op 10 sep 2006, 14:34, 4 keer totaal gewijzigd.
Mooi B-4 "Mea West" reddings vest, maar wat wil je precies met dit topic als ik vragen mag? Wil je het gewoon laten zien of wil je antwoord op een of andere vraag?
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
euhm opblazen weet ik niet of nog gaat en ik ga dat ook niet proberen want misschien zijn ze dan stuk de plaats waar ik ze gevonden heb is dicht bij een vliegveld van wo2
en mijn bedoeling was gewoon om ze even te laten zien omdat veel mensen op dit forum vanalles laten zienen ik dacht dat dit wel een zeldzame vondst was groeten
ik heb ze nog niet vaak uit de grond zien komen nee het zijn mooie vesten al zeg ik het zelf, toch weer eens wat anders dan een huls, maar er ligt nog zoveeel in de grond geloof me
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''