Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Darryl schreef:Ik weet niet waar jij die jasjes heb gezien, maar je kunt zo zeker nog vinden voor 100,-. P37 kost rond de 150,-
waar dan ?
Meestal zie ik ze voor minimaal €150,- weggaan..
In Duiven lag een jasje uit 1943, de verkoper vroeg er meen ik €110,- voor.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
Weet je zeker dat 'ie origineel is? Welke maat? Wat is de staat? P40 (knopen zicht baar) of het model P37 (geen knopen zichtbaar)?
En hij is zeker orgineel,, er zit een stempel 1943 in,
en ik heb hem van iemand gekocht die mij niet belazerd..
Ik denk dat ik voor een infanterist ga met gewone uitrusting.
Het lijkt me ook wel leuk aangezien ik in arnhem woon om emblemen van soldaten die hier in de buurt hebben gevochten er op te doen.
(ik heb inderdaad veel gehoord over de britisch soldier,
ik zag al iets op http://www.bol.com staan)
luuk wo2 schreef:En hij is zeker orgineel,, er zit een stempel 1943 in,
en ik heb hem van iemand gekocht die mij niet belazerd..
Ik denk dat ik voor een infanterist ga met gewone uitrusting.
Het lijkt me ook wel leuk aangezien ik in arnhem woon om emblemen van soldaten die hier in de buurt hebben gevochten er op te doen.
(ik heb inderdaad veel gehoord over de britisch soldier,
ik zag al iets op http://www.bol.com staan)
luuk
Stempel? Er moet normaal een label in zitten...
Maak dan eens een paar foto's van het jasje. Ik weet niet of jasjes ook wel eens alleen stempeld waren zonder een label. Ik dacht van niet. Ik meen dat griekse jasje wel vaker alleen een jaartal en broadarrow erin hadden...