Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
@marf & gamer0004; bedankt voor de aardige woorden!!
@gamer0004; ik vind het niet nodig om aan te gaan geven hoeveel iets gekost heeft, maar voor je referentie; alles wat op de foto van de Nederlandse display te zien is, heeft me minder dan €200 gekost.
Wat betreft de prijzen van Italiaanse militaria; dit is in Nederland te vergelijken met Brits. In het buitenland, vooral in de US, is Italiaans vele malen populairder, dus ook vele malen duurder.
Ik zal de items welke ik over/niet nodig heb hier morgen in het Marktplaats gedeelte posten.
Interresant voor liefhebbers en personen welke hun Duitser/Brit willen sieren met oorlogsbuit.
Groet,
Veltro
Credere, Obbedire, Combattere!!!!Avanti!!!!Saluto Al Duce!!!!
Ziet er schitterend uit Veltro, kan het niet anders zeggen. Ook je foto's zijn erg goed en verzorgd. Ik vind het altijd mooi om een "afwijkende" militariaverzameling te zien.
@asjemenou; thanks!
Je moet zelf een beetje uitkijken met je USSR verzameling, want gezien de toename van Sovjet verzamelaars ook hier op het forum wordt dat straks mainstream. Dan doe je zeker gelijk alles de deur uit
Groet,
Veltro
Credere, Obbedire, Combattere!!!!Avanti!!!!Saluto Al Duce!!!!
Iedereen mag verzamelen wat hij of zij wil natuurlijk maar wat ik aan Sovjet militaria op dit forum zie is vrijwel allemaal naoorlogs en dus niet zozeer mijn verzamelgebied. Dan reken ik de verzamelaars van Sovjet onderscheidingen even niet mee. Ik denk dat het met de massale interesse voor Sovjet WOII militaria verzamelen in Nederland wel los zal lopen. Het aanbod in den lande is er ieder geval niet naar. Als ik niet tot de mainstream zou willen behoren dan zou ik dus ook mijn verzameling Brits en Amerikaans WOII weg moeten doen.