Distintivi dell'Esercito Italiano; Nieuwe anwinsten p 29
- Dodo
- Lid
Zo, zo Veltro. Je bent weer eens goed bezig geweest!
Heb je enig idee waarom juist het hoofd van Medusa op de bandolier is bevestigd? Je zou eerder Pallas Athene verwachten..
Heb je enig idee waarom juist het hoofd van Medusa op de bandolier is bevestigd? Je zou eerder Pallas Athene verwachten..

"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
- Veltro
- Lid
@bollebekboerke; op dit moment kan ik alles nog net kwijt. Er is een pop onderweg, dus dat scheelt weer in de display van items in de vitrines.
De medailles en badges hangen in kaders aan de muur, maar deze zijn nu vol. Dus op dat gebied moet ik in de toekomst zeker uitbreiden.
@Dodo; ik heb werkelijk geen idee waarom Medusa is afgebeeld. In mijn boeken staat alleen dat zij is afgebeeld, maar niet waarom. Persoonlijk vind ik het wel een vreemde keus.
Pallas Athene vind ik zelf ook geen logische keus, immers deze Godin is te erg verbonden met Griekenland om als symbool op Italiaanse militaria te gebruiken.
Veltro
De medailles en badges hangen in kaders aan de muur, maar deze zijn nu vol. Dus op dat gebied moet ik in de toekomst zeker uitbreiden.
@Dodo; ik heb werkelijk geen idee waarom Medusa is afgebeeld. In mijn boeken staat alleen dat zij is afgebeeld, maar niet waarom. Persoonlijk vind ik het wel een vreemde keus.
Pallas Athene vind ik zelf ook geen logische keus, immers deze Godin is te erg verbonden met Griekenland om als symbool op Italiaanse militaria te gebruiken.
Veltro
Credere, Obbedire, Combattere!!!!Avanti!!!!Saluto Al Duce!!!!
- Dodo
- Lid
Oke.. Misschien kom je nog wel eens een verklaring tegen.Veltro schreef:@bollebekboerke; op dit moment kan ik alles nog net kwijt. Er is een pop onderweg, dus dat scheelt weer in de display van items in de vitrines.
Veltro
Ik zat met Pallas Athene in mijn hoofd omdat ik weer even het verhaaltje van Medusa moest opzoeken..

"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
- BBB
- Lid
bedoel je dan dat je nieuwe muren moet plaatsen?Veltro schreef:@bollebekboerke; op dit moment kan ik alles nog net kwijt. Er is een pop onderweg, dus dat scheelt weer in de display van items in de vitrines.
Veltro
Hopelijk is het een mannelijke pop want op die vrouwelijke bustes doen die Italiaanse spullen de reputatie van Italianen beetje teveel uitkomen.....

Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
- Veltro
- Lid
@Auke; wanneer ik weer foto's maak zal ik van de displays ook even een kiekje maken.
@Dodo; ik heb het even aan Italiaanse verzamelaars voorgelegd. Wanneer ik wat weet post ik het hier. Minerva, ach
@bollebekboerke; hahaha
Nee, de pop is echt een stoere man. De bustes heb ik allemaal gekregen, dus ja, je moet een gegeven buste niet in de nek kijken...
P.S: nieuwe muren plaatsen is niet nodig, ik had het over de displays.
Veltro
@Dodo; ik heb het even aan Italiaanse verzamelaars voorgelegd. Wanneer ik wat weet post ik het hier. Minerva, ach

@bollebekboerke; hahaha

Nee, de pop is echt een stoere man. De bustes heb ik allemaal gekregen, dus ja, je moet een gegeven buste niet in de nek kijken...
P.S: nieuwe muren plaatsen is niet nodig, ik had het over de displays.
Veltro
- SiNiStEr
- Lid
- Veltro
- Lid
@SiNiStEr; dank je.
De reden waarom ik wat spullen verkoop: ik heb ze dubbel
Ik wil gewoon van bepaalde items 1 exemplaar, omdat er vele variaties zijn. Bevoorbeeld bajonetten. Er zijn zoveel soorten Italiaanse bajonetten gebruikt in wo2, waarom dan van elke soort meerdere exemplaren bezitten..
Veltro
De reden waarom ik wat spullen verkoop: ik heb ze dubbel

Ik wil gewoon van bepaalde items 1 exemplaar, omdat er vele variaties zijn. Bevoorbeeld bajonetten. Er zijn zoveel soorten Italiaanse bajonetten gebruikt in wo2, waarom dan van elke soort meerdere exemplaren bezitten..
Veltro
- Dodo
- Lid